نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک - O&O Defrag Professional 17

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز شارژآنلاین سیستم همکاری در فروش گروه بازرگانی پردیس

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

این سایت را حمایت می کنم

rojdl.loxblog.com value rojdl.loxblog.com Real PR rojdl.loxblog.com Trust rojdl.loxblog.com Alexa/PageRank rojdl.loxblog.com CY/PageRank

نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک - O&O Defrag Professional 17

بازدید: 1575
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک - O&O Defrag Professional 17

یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت شدن ویندوز، نامرتب بودن محل قرارگیری فایل ها در سطحهارد دیسک است. البته اشتباه نکنید! محل قرارگیری فیزیکی فایل ها در سطح هارد دیسک ربطی به آنچه شما در دسته بندی فولدرها در ویندوز میبینید ندارد.

 

وقتی فایلی در هارد دیسک ذخیره میشود، تعدادی از خانه های دیسک سخت را پر میکند. و فایل ها به همین ترتیب پشت سر هم در خانه های دیسک سخت قرار میگیرند. وقتی فایلی را پاک میکنید، خانه های حافظه مربوط به این فایل خالی میشوند. حالا اگر فایل جدیدی را کپی کنید، در این فضای خالی قرار میگیرد.

 

اما مشکل از جایی شروع میشود که فایل ها هم اندازه نیستند. به همین دلیل وقتی فایل جدیدی در محل فایل پاک شده ذخیره میشود و فضا کم میاورد به ناچار باقیمانده آن در محل خالی بعدی قرار میگیرد.

 

به دلیل اینکه هر روز فایل های مختلفی در سیستم اضافه و حذف میشوند، به مرور سطح هارد دیسک کاملا نامرتب و به هم ریخته میشود. و هر تکه از فایل ها در گوشه ای ذخیره شده است. به همین دلیل وقتی سیستم عامل میخواهد فایلی را بخواند، سرعت خواندن فایل بسیار کم خواهد شد. چون لنز هارد دیسک مجبور است فایل را از نقاط فیزیکی مختلف بخواند.

 

اما این مشکل هم چاره دارد. و چاره آن مرتب سازی (Defrag) هارد دیسک است. اگر روی آیکون یکی از درایو های هارد دیسک کلیک راست کنید و Properties را بزنید از قسمت Tools میتوانید به ابزار Defragment دسترسی داشته باشید. این ابزار میتواند سطح دیسک سخت را مرتب کند.

 

اما این ابزار بسیار ساده است. اگر میخواهید یک نرم افزار حرفه ای برای مرتب سازی هارد دیسکخود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار O&O Defrag Professional یکی از محصولات کمپانی O&O بوده و کارش مرتب کردن هارد دیسک است. این نرم افزار فایل های تکه تکه شده را از نقاط مختلف دیسک سخت بر میدارد و آنها را به صورت مرتب و پشت سر هم ذخیره میکند. به این ترتیب وقتی سیستم عامل یا خودتان میخواهید به فایلی دسترسی پیدا کنید، این کار سریع تر انجام خواهد شد.

 

مرتب سازی هر درایو (بسته به میزان اطلاعات ذخیره شده در آن و همچنین درصد به هم ریختگی اطلاعات) بین 1 الی 30 دقیقه طول میکشد.

 

نسخه جدید نرم افزار O&O Defrag Professional به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 20 / 2 / 1393 ساعت: 20:55 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار فشرده سازی وین زیپ - WinZip Pro 18

بازدید: 1856
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار فشرده سازی وین زیپ - WinZip Pro 18

از بین صدها نرم افزار فشرده سازی، دو نرم افزار هستند که از بقیه معروف تر و محبوب تر هستند. یکی نرم افزار وین رر (WinRar) و دیگری نرم افزار وین زیپ (WinZip) . دلیل اصلی محبوبیت این نرم افزارها سابقه طولانی آنهاست. چرا که هر دو جزو اولین نرم افزارهای فشرده سازی هستند که در صنعت نرم افزار تولید شدند.

 

نرم افزارهای WinRar و WinZip از نظر امکانات و میزان فشرده سازی تفاوت چندانی با هم ندارند. شاید بتوان گفت که 99 درصد امکانات در این نرم افزارها یکسان است. اما کاربران با توجه به سلیقه خود و اینکه فشرده سازی را با چه نرم افزاری یاد گرفته اند معمولا از یکی از این دو نرم افزار استفاده میکنند.

 

نسخه جدید نرم افزار WinZip (نسخه 18) به تازگی منتشر شده است و در این مطلب میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 20 / 2 / 1393 ساعت: 20:51 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تعمیر ویندوز - Windows Repair 2

بازدید: 1700
دسته بندی: نرم افزار,ویندوز,,
نرم افزار تعمیر ویندوز - Windows Repair 2

ویندوز، مهم ترین نرم افزار کامپیوتر شماست! که وظیفه راه اندازی و مدیریت کامل سیستم را بر عهده دارد. در همه کامپیوتر ها این سیستم عامل است که مشخص میکند کدام برنامه ها در هنگام بوت سیستم اجرا شوند، سخت افزارها چطور کار کنند، نرم افزارها چگونه اجرا شوند، و ...

 

این وظایف سنگین در کنار نصب و حذف مداوم برنامه ها و بازی های مختلف، به مرور باعث ایجاد مشکلاتی در ویندوز میشود. ویروس های کامپیوتری نیز در حملات خود ویندوز را بی نصیب نمیگذارند.

 

مشکلات ویندوز میتواند باعث کاهش سرعت، خطاهای مختلف، عدم امکان اجرای برنامه ها و بازی ها، و یا حتی بالا نیامدن ویندوز شود. و در نهایت مجبور به نصب دوباره ویندوز خواهید شد.

 

اما اگر ویندوز شما دارای مشکلاتی است و نمیخواهید دوباره ویندوز نصب کنید، میتوانید از نرم افزارهای تعمیر ویندوز کمک بگیرید. نرم افزار Windows Repair یکی از تعمیر کننده های ویندوز است!

 

این نرم افزار میتواند مشکلات سیستم عامل ویندوز را پیدا کرده و آنها را برطرف کند. هرچند این نرم افزار ویندوز را مثل روز اول نخواهد کرد، ولی میتواند بسیاری از خرابی ها را برطرف کند تا نیازی به نصب مجدد ویندوز نداشته باشید.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 20 / 2 / 1393 ساعت: 20:47 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آفیس 2013 ، نسخه نهایی - Microsoft Office 2013

بازدید: 1982
دسته بندی: نرم افزار,اداری ,,
آفیس 2013 ، نسخه نهایی - Microsoft Office 2013

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 / 2 / 1393 ساعت: 18:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جستجو و دانلود فیلم و آهنگ - Audials One 10.2

بازدید: 1605
نرم افزار جستجو و دانلود فیلم و آهنگ - Audials One 10.2

افرادی که به موسیقی های روز دنیا علاقه دارند زمان زیادی را برای پیدا کردن آهنگ یا کلیپ جدید خوانندگان مورد علاقه خود صرف میکنند.

 

دانلود آهنگ های ایرانی معمولا ساده است. چون سایت های فارسی زیادی آنها را برای داتلود قرار میدهند. ولی در مورد آهنگ های خارجی به دلیل وجود قوانین کپی رایت، سایت های خارجی امکان دانلود رایگان آنها را یه کاربران نمیدهند. به همین دلیل اکثر کاربران در سایت های اشتراک گذاری (مثل یوتیوب) به دنبال آهنگ و ویدیو کلیپ های جدید خارجی میگردند.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که خودش میتواند بر اساس اسم خواننده، جدیدترین آهنگ و کلیپ های او را برای شما پیدا کرده و دانلود کند. خوشحال شدید؟ حق دارید!

 

نرم افزار Audials One از دو منبع بزرگ اشتراک گذاری (Youtube و MySpace) برای پیدا کردن فایل ها استفاده میکند. فقط کافیست تا اسم خواننده دلخواه خود را به این نرم افزار بدهید تا در عرض چند ثانیه تمام آهنگ ها و کلیپ های مربوط به این خواننده را برای شما لیست کند. آهنگ های جدید در بالای لیست قرار میگیرند تا پیدا کردن آنها آسان تر باشد. همچنین اطلاعات کامل در مورد هر آهنگ یا ویدیو کلیپ نمایش داده میشود (مثل مدت، کیفیت، تاریخ انتشار، اسم آلبوم، و ...)

 

بعد از اینکه توسط این نرم افزار توانستید آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید، میتوانید به راحتی آنها را با فرمت دلخواه دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 / 2 / 1393 ساعت: 18:16 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار رتوش عکس صورت - PT Portrait

بازدید: 1737
دسته بندی: نرم افزار,گرافیک,,
نرم افزار رتوش عکس صورت - PT Portrait

هرچند تمام نرم افزارهای معروف گرافیکی (مثل فتوشاپ) امکان رتوش صورت را دارند، ولی رتوش حرفه ای با این نرم افزارها نیاز به مهارت بالایی دارد. به همین دلیل در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که توسط آن به راحتی میتوانید عکس چهره را رتوش کرده و آن را زیباتر کنید.

 

نرم افزار PT Portrait مخصوص روتوش چهره (پرتره) میباشد. این نرم افزار محیط ساده تری نسبت به نرم افزارهای حرفه ای ویرایش عکس دارد. چون امکانات آن فقط برای رتوش و آرایش چهره طراحی شده است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را درست مثل یک طراح حرفه ای رتوش کنید. کارهایی مثل برداشتن خال و لک، روشن کردن رنگ پوست، سفید کردن دندان ها، آرایش موها، گریم صورت، حذف قرمزی چشم، رفع چین و چروک پوست، و ... توسط این نرم افزار به راحتی امکان پذیر است.

 برای دانلود به ادامه مطالب بروید
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 22:2 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار قفل گذاری روی فولدر - Folder Protect 1.9

بازدید: 1860
دسته بندی: نرم افزار,امنیت,,
نرم افزار قفل گذاری روی فولدر - Folder Protect 1.9

اگر شما هم از یک کامپیوتر مشترک استفاده میکنید حتما نیاز دارید تا برخی از اطلاعات و فایل های خود را از دسترس دیگران دور نگه دارید. و یا اگر در کامپیوتر محل کار خود فایل های شخصی دارید قطعا دوست ندارید تا شخص دیگری آنها را ببیند.

 

حتی اگر اطلاعات مهمی روی لپتاپ خود دارید و نگران گم شدن و دسترسی دیگران به اطلاعات خود هستید لازم است تا با کمک یک نرم افزار، از فایل های شخصی خود محافظت کنید.

 

نرم افزار Folder Protect میتواند بر روی فولدر های شما قفل گذاری کند تا دیگران امکان دسترسی به فایل های شخصی شما را نداشته باشند. علاوه بر قفل گذاری روی فولدر، این نرم افزار میتواند روی یک فایل، یا حتی یک درایو قفل گذاری کند.

برای دانلود به ادامه مطالب برید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:53 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار میکس صدا - n-Track Studio 7

بازدید: 2483

نرم افزار n-Track Studio یک استودیوی کامل برای ضبط و ویرایش صدا است. از نقاط قوت این نرم افزار میتوان به Multi Track بودن اشاره کرد. یعنی میتواند چندین فایل صوتی را روی کانال های مختلف میکس کند.

 

از این نرم افزار میتوان برای ضبط صدا، میکس آهنگ، ویرایش انواع فایل های صوتی، و آهنگ سازی استفاده نمود. همچنین امکان قرار دادن هر فایل صوتی بر روی یک کانال و تنظیم صدای آن کانال وجود دارد. به عنوان مثال میتوانید صدای خود را ضبط کرده و بر روی یک آهنگ میکس کنید. و هر جا لازم بود شدت صدای خود یا آهنگ را به صورت جداگانه کم و زیاد کنید.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:47 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر - Time Boss Pro 3

بازدید: 2005
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر - Time Boss Pro 3

گاهی اوقات لازم است که نحوه و زمان استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنیم. مثلا والدینمیتوانند استفاده فرزندان خود از کامپیوتر را مدیریت کنند. یا اگر در شرکت خود کارمند دارید لازم است که نحوه کار آنان با کامپیوتر را برنامه ریزی کنید.

 

اگر بخواهید نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنید، نیاز به نرم افزاری دارید که این کار را انجام دهد.

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر، نرم افزار Time Boss است. توسط این نرم افزار میتوانید مدیریت کاملی بر روی نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود داشته باشید. مثلا سطح دسترسی هر کاربر را تعیین کنید که به چه فایل هایی دسترسی داشته یا نداشته باشد. همچنین میتوانید زمان مجاز استفاده از کامپیوتر را تعیین کنید. (مثلا فقط 4 الی 7 بعد از ظهر)

 

این نرم افزار امکانات کاملی برای مدیریت و زمان بندی استفاده از کامپیوتر دارد. نسخه جدید نرم افزارTime Boss به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3

بازدید: 1830
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3

وقتی ویندوز 7 یا 8 را روی لپتاپ نصب میکنید خودش تنظیماتی را انجام میدهد که باعث میشود سیستم بعد از مدتی غیر فعال بودن به صورت اتوماتیک خاموش شود. تنظیمات خاموش شدن اتوماتیک سیستم در همه نسخه های ویندوز وجود دارند. اما گاهی اوقات بدون اینکه شما متوجه شوید این تنظیمات توسط ویندوز یا یک نرم افزار جانبی تغییر میکند. همین باعث میشود کامپیوتر شما در زمانی که اصلا توقع آن را ندارید خاموش شود.

 

خاموش شدن اتوماتیک سیستم فقط مختص لپتاپ نیست و در مورد PC هم اگر تنظیمات توسط ویندوز تغییر کرده باشد ممکن است با این مشکل مواجه شوید.

 

هر چند این موضوع برای صرفه جویی در مصرف انرژی است، ولی ممکن است گاهی دردسر ساز شود. در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که جلوی خاموش شدن اتوماتیک سیستم را خواهد گرفت.

 

نرم افزار Don't Sleep (نخواب!) مراقب است تا سیستم بدون اجازه و تایید از طرف شما به هیچ وجه خاموش نشود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار پاکسازی ویندوز و حفاظت از حریم شخصی - Privacy Protector 6.5

بازدید: 2101
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار پاکسازی ویندوز و حفاظت از حریم شخصی - Privacy Protector 6.5

 

Privacy در لغت به معنای حریم شخصی است. یعنی هر چیزی که مربوط به شخص خاصی میشود و دیگران نباید از آن اطلاع داشته باشند. نرم افزار Privacy Protector میتواند از حریم شخصی شما در کامپیوتر و اینترنت محافظت کند.

 

ویندوز سابقه بسیاری از فعالیت های کاربر را در خود ذخیره میکند. این قابلیت اگرچه باعث دسترسی سریع تر به اطلاعات میشود، اما در کامپیوترهایی که بین چند نفر مشترک هستند ممکن است دردسر ساز شود. نرم افزار Privacy Protector با پاکسازی سیستم و حذف آثار فعالیت شما در ویندوز و اینترنت، باعث میشود تا دیگران نتوانند از کارهایی که شما در سیستم انجام داده اید مطلع شوند.

 

اگر شما کامپیوتر کاملا شخصی دارید باز هم نرم افزار Privacy Protector راهکار های خوبی برای حفظ حریم شخصی دارد. این نرم افزار میتواند با حذف سوابق شما در سایت های مختلف، امکان دسترسی بدافزارها به اطلاعات شخصی شما را غیر ممکن کند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ویندوز 7 نسخه 2013 - Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32-64 Bit

بازدید: 2325
دسته بندی: نرم افزار,ویندوز,,
ویندوز 7 نسخه 2013 - Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32-64 Bit

روژدانلود، به عنوان پیشتاز ارائه نسخه های جدید ویندوز در بین سایت های فارسی زبان، تقدیم میکند:

ویندوز 7 نسخه 2013 -  Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32 & 64 Bit

 

با وجود ارائه ویندوز 8 از طرف مایکروسافت، اما ویندوز 7 هنوز محبوب ترین و پرکاربرد ترین نسخه ویندوز است. بر اساس آمار مرورگرهای وب، همچنان بیش از 70 درصد از کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا از ویندوز 7 استفاده میکنند.

 

جدیدترین نسخه از ویندوز 7 که حاوی آپدیت های جدید آن میباشد، چند روز پیش منتشر شد و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید. این نسخه حاوی ورژن Ultimate میباشد که کامل ترین نسخه ویندوز 7 است.

 

نکته قابل توجه این است که این ویندوز دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است. در صورت تمایل میتوانید توسط Loader مخصوصی که در این پکیج قرار گرفته است ویندوز خود را فعال سازی و رجیستر کنید تا امکان آپدیت کردن آن نیز وجود داشته باشد. همچنین بوتیبل (Bootable) بوده میتوانید کامپیوتر خود را با آن بوت و راه اندازی کنید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:40 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1

بازدید: 4000
دسته بندی: نرم افزار,اداری ,,
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1

اسلایدشو چیست؟

به فیلمی که نمایش دهنده چند عکس پشت سر هم باشد و یک موسیقی هم در زمینه آن پخش شود اسلایدشو (SlideShow) میگویند. در اسلایدشو هر عکس با یک افکت زیبا جایگزین عکس قبلی میشود.

 

نرم افزاهای زیادی برای ساخت اسلایدشو وجود دارند. مثلا توسط بیشتر نرم افزارهای ویرایش فیلم میتوان اسلاید شو درست کرد. توسط فلش و پاورپوینت هم میتوان اسلایدشو های زیبایی ساخت. ولی هیچ کدام از اینها نرم افزار اختصاصی ساخت اسلایدشو نیستند.

 

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که کار آن فقط ساخت فیلم های Slide Showاست.

 

نرم افزار GiliSoft SlideShow Movie Creator محصولی از کمپانی GiliSoft بوده و میتواند از روی عکس های شما یک اسلایدشو بسیار زیبا بسازد. کافیست عکس های خود را به این نرم افزار بدهید، افکت بین عکس ها را مشخص کنید، و یک موسیقی زمینه هم برای آن انتخاب کنید. سپس اسلایدشو نهایی را به صورت یک فیم با فرمت دلخواه ذخیره کنید.

 

از این نرم افزار ساخت اسلایدشو میتوان برای ساخت موزیک ویدئوهای ساده (فقط با عکس و آهنگ) هم استفاده کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6

بازدید: 3280
دسته بندی: نرم افزار,گرافیک,,
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6

نرم افزار Flash Professional یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارها برای ساخت انیمیشن های کارتونی دو بعدی، بازی های آنلاین، و بنرهای تبلیغاتی اینترنتی است.


ویژگی اصلی انیمیشن های فلش، استفاده از تصاویر برداری (Vector) میباشد. به همین دلیل حجم فایل های فلش نسبت به سایر فرمت های تصویری بسیار کمتر است. امکان کد نویسی آسان به زبانAction Script برای کنترل اشیا و تصاویر در انیمیشن، از دیگر قابلیت های منحصر به فرد فلش میباشد.


جدیدترین نسخه نرم افزار فلش، یعنی Flash Professional CS6 به تازگی و با مجموعه ای از امکانات و ابزارهای جدید ارائه شده است.

 

از این نرم افزار علاوه بر ساخت انیمیشن، بنر، و بازی های آنلاین، میتوانید برای طراحی منو های مالتی مدیا (مثل اتوران CD) و همچنین نرم افزارهای آموزشی نیز استفاده کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ضد جاسوسی (شکارچی جاسوس) - Spy Hunter 4.1

بازدید: 2316
دسته بندی: نرم افزار,امنیت,,
نرم افزار ضد جاسوسی (شکارچی جاسوس) - Spy Hunter 4.1

دانلود نرم افزار ضد جاسوسی (شکارچی جاسوس)

Spy Hunter 4.1

نرم افزار SpyHunter یک شکارچی واقعی است! این نرم افزار میتواند برنامه های جاسوسی را در ویندوز شما شناسایی و شکار کند.

 

برنامه های جاسوسی بر خلاف ویروس ها، فایل های شما را آلوده نمیکنند. بلکه اطلاعات مهم شما را میدزدند. اطلاعاتی مثل سوابق گشت و گذار شما در اینترنت، شناسه و پسورد شما در سایت های مختلف، شماره حساب های بانکی، و ... از جمله مهم ترین اهداف برنامه های جاسوسی هستند.

 

بیشتر آنتی ویروس های معروف دارای قابلیت شناسایی برنامه های جاسوسی هستند. اما نرم افزارSpyHunter به صورت اختصاصی برای شناسایی هرگونه فعالیت جاسوسی در سیستم شما طراحی شده است. این نرم افزار میتواند سیستم شما را اسکن کرده و هر گونه کد جاسوسی را شناسایی و حذف کند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار این است که در هنگام گشت و گذار اینترنتی نیز از اطلاعات شما در برابر سایت های آلوده محافظت میکند.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7

بازدید: 2746
نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7

نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی

Blindwrite Suite 7

 

احتمالا شما هم با CD یا DVD هایی که امکان کپی گرفتن از آنها وجود ندارد مواجه شده اید. این مشکل معمولا به دلیل وجود قفل یا خط و خش زیاد روی دیسک به وجود میآید. در برخی از DVD های اورجینال (مخصوصا بازی های اورجینال) حتی اگر بتوانید کپی هم بگیرید، آن کپی کار نخواهد کرد.

 

نرم افزار Blindwrite Suite مخصوص کپی برداری از اینگونه دیسک ها طراحی شده است. این نرم افزار همانطور که از اسمش پیداست، کاری به سکتورهای خراب، قفل، یا خط و خش روی دیسک ندارد و به طور کورکورانه سطح دیسک (CD/DVD) را طی کرده و هر جا اطلاعات قابل کپی پیدا کند آن را خوانده و کپی برداری میکند.

 

به این ترتیب میتوانید یک نسخه پشتیبان از CD یا DVD های اصلی خود تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید از نسخه پشتیبان استفاده نمایید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 13:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7

بازدید: 2471
نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7

دانلود نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم

QuickTime Pro 7.7

 

مجموعه نرم افزارهای چندرسانه ای کوئیک تایم (QuickTime) جزو قدیمی ترین و با سابقه ترین نرم افزارهای مالتی مدیا هستند. این نرم افزار در ابتدا برای سیستم های مکینتاش طراحی شد و پخش کننده فرمت مخصوص خود بود. اما با فراگیر شدن فرمت های صوتی و تصویری کوئیک تایم، نسخه های مخصوص ویندوز آن نیز ارائه شد تا کاربران ویندوز هم بتوانند از رسانه های مبتنی بر Quick Time استفاده کنند.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام نصب یک نرم افزار، پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن QuickTime ظاهر شود. این مسئله به دلیل استفاده فراگیر از کدک های کوئیک تایم در نرم افزارهای چندرسانه ای است.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار QuickTime Pro را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل Player مخصوص پخش فیلم و آهنگ، و همچنین مجموعه کامل Codec های کوئیک تایم است. یعنی اگر برای نرم افزار دیگری نیز نیاز به کوئیک تایم داشته باشید با نصب این برنامه مشکل برطرف خواهد شد.
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 13:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 352
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 892
بازدید دیروز بازدید دیروز : 596
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 89
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 60
آي پي امروز آي پي امروز : 297
آي پي ديروز آي پي ديروز : 199
بازدید هفته بازدید هفته : 4097
بازدید ماه بازدید ماه : 5741
بازدید سال بازدید سال : 25033
بازدید کلی بازدید کلی : 158620

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.5.239
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد روژدانلود راضی هستید

درباره ما

مرجع تخصصی دانلود نرم افزار کامپیوتر،موبایل،فیلم،بازی و نرم افزار هایه کاربردی

مطالب پربازدید

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable
آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2 نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2
آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android
توجه توجه
نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC
بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City
دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate
بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5 نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7 بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1 نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows
مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full
کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5
نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update
بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8 نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS
آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7 آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8 نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1 نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014

مطالب تصادفی

نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار ساخت ایمیج و درایو مجازی - WinISO Standard 6.4 نرم افزار ساخت ایمیج و درایو مجازی - WinISO Standard 6.4
کتاب آموزش اسرار ویندوز 8 (ایبوک انگلیسی) - Windows 8 Secrets eBook کتاب آموزش اسرار ویندوز 8 (ایبوک انگلیسی) - Windows 8 Secrets eBook
نرم افزار ویرایش PDF و ایجاد تغییرات در آن - WinPDFEditor 2 نرم افزار ویرایش PDF و ایجاد تغییرات در آن - WinPDFEditor 2
دانلود بازی Alan Wake برای PC دانلود بازی Alan Wake برای PC
نرم افزار ایجاد نقطه بازگشت در ویندوز - Toolwiz Time Freeze 2.2 نرم افزار ایجاد نقطه بازگشت در ویندوز - Toolwiz Time Freeze 2.2
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
نرم افزار قفل گذاری اندروید - Smart Lock 3.1 Android نرم افزار قفل گذاری اندروید - Smart Lock 3.1 Android
نرم افزار استخراج فیلم از DVD با کیفیت بالا - ImTOO DVD Ripper Ultimate 7.7 نرم افزار استخراج فیلم از DVD با کیفیت بالا - ImTOO DVD Ripper Ultimate 7.7
محیط برنامه نویسی PHP (ادیتور و کامپایلر) - JetBrains PhpStorm 7 محیط برنامه نویسی PHP (ادیتور و کامپایلر) - JetBrains PhpStorm 7
نرم افزار پاک سازی فعالیت های کاربر در ویندوز - Pointstone Total Privacy 6.3 نرم افزار پاک سازی فعالیت های کاربر در ویندوز - Pointstone Total Privacy 6.3
نرم افزار مخفی سازی فولدر - Hide Folders 4.1 نرم افزار مخفی سازی فولدر - Hide Folders 4.1
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
نرم افزار جستجوی یک رشته متنی در داخل فایل ها - LookDisk 6 نرم افزار جستجوی یک رشته متنی در داخل فایل ها - LookDisk 6
نرم افزار پيدا كردن فايل های تكراری - Easy Duplicate Finder 4.4 نرم افزار پيدا كردن فايل های تكراری - Easy Duplicate Finder 4.4
آشنایی با فضای ذخیره سازی ابری آشنایی با فضای ذخیره سازی ابری
نرم افزار طراحی لوگو - Sothink Logo Maker Pro 4.4 نرم افزار طراحی لوگو - Sothink Logo Maker Pro 4.4
نرم افزار نمایش اطلاعات فیلم های روز دنیا - EMDB 2.04 نرم افزار نمایش اطلاعات فیلم های روز دنیا - EMDB 2.04
چگونه ولوم صدای هر نرم افزار را به صورت جداگانه تنظیم کنیم چگونه ولوم صدای هر نرم افزار را به صورت جداگانه تنظیم کنیم
نرم افزار ویرایش فیلم و رایت DVD تصویری - Nero Video 15 نرم افزار ویرایش فیلم و رایت DVD تصویری - Nero Video 15
دلیل روشن نشدن کامپیوتر دلیل روشن نشدن کامپیوتر
مجموعه بک‌گراند های وکتور Abstract (تخیلی) - Abstract Vector Backgrounds مجموعه بک‌گراند های وکتور Abstract (تخیلی) - Abstract Vector Backgrounds
استایل متن تبلیغاتی برای فتوشاپ - Promo Photoshop Layer Styles استایل متن تبلیغاتی برای فتوشاپ - Promo Photoshop Layer Styles
مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) - SMS Ringtones مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) - SMS Ringtones
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014
جعبه ابزار مایکروسافت، برای فعال سازی تمام نسخه های ویندوز و آفیس - Microsoft Toolkit 2.5.2 جعبه ابزار مایکروسافت، برای فعال سازی تمام نسخه های ویندوز و آفیس - Microsoft Toolkit 2.5.2
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روژدانلود و آدرس rojdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود