توجه

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز شارژآنلاین سیستم همکاری در فروش گروه بازرگانی پردیس

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

این سایت را حمایت می کنم

rojdl.loxblog.com value rojdl.loxblog.com Real PR rojdl.loxblog.com Trust rojdl.loxblog.com Alexa/PageRank rojdl.loxblog.com CY/PageRank

توجه

بازدید: 7130

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز تا اطلاع ثانوی مطالب این وب سایت به روز نمیشود

شرمنده همه تون به امید دیدار دوباره

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 10 / 7 / 1394 ساعت: 22:1 منتشر شده است
نظرات()

نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2

بازدید: 9927
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2

توضیح ضروری:

اگر از کاربران نرم افزار اسکایپ باشید، حتما میدانید که در طی چند ماه گذشته مشکلات زیادی برای استفاده از این نرم افزار برای کاربران داخل کشور وجود داشته است. کاربران سرزمین دانلود نیز گزارش های متعددی در مورد عدم امکان ثبت نام یا ورود به اسکایپ (در چند ماه گذشته) ارسال کرده اند.

 

بعد از بررسی تیم پشتیبانی سرزمین دانلود، مشخص شد که این مشکل در مورد برخی از نسخه های جدید و قدیمی Skype وجود دارد. بعد از تست نسخه های مختلف اسکایپ، متوجه شدیم که در حال حاضر بهترین نسخه برای کاربران داخل کشور، نسخه 6.2 نرم افزار Skype است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این نسخه را تهیه کرده و برای دانلود در سایت قرار دهیم.

 

آشنایی با اسکایپ:

بیشتر کاربرانی که اقوام یا دوستانی در خارج از کشور دارند، نرم افزار اسکایپ را میشناسند. از این نرم افزار برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده میشود. این تماس از طریق اینترنت انجام میگیرد و هیچ هزینه اضافه ای برای شما ندارد.

 

مهم ترین تفاوت نرم افزار Skype با نرم افزارهای مشابه این است که میتواند مکالمه صوتی و تصویری با کیفیت را حتی با سرعت پایین اینترنت فراهم کند. به این ترتیب میتوانید مکالمه ای بدون تاخیر و بدون هزینه با هر جای دنیا داشته باشید.

 

برای برقراری تماس دو طرفه با نرم افزار اسکایپ، باید هر دو طرف به اینترنت وصل بوده و این نرم افزار را نصب کرده باشند. اگر وب کم یا دوربین دیجیتال دارید و از اینترنت پرسرعت استفاده میکنید، امکان برقراری تماس ویدیویی نیز خواهید داشت.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر ویژگی های اسکایپ آشنا شوید و نسخه بدون مشکل آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 3 / 8 / 1393 ساعت: 13:17 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید مرورگر اپرا - Opera Browser 24

بازدید: 2834
نسخه جدید مرورگر اپرا - Opera Browser 24

نسخه جدید و پایدار مرورگر اپرا منتشر شد! (نسخه 24)

نسخه دوم بتا Opera 25 منتشر شد!

 

تا چند سال پیش اگر کسی میخواست از مرورگری غیر از Internet Explorer ویندوز استفاده کند، به سراغ مرورگر اپرا میرفت. اما طی چند سال اخیر و با توسعه فایرفاکس و همچنین رونمایی از گوگل کروم، مرورگر اپرا دیگر جایگاه سابق خود را ندارد.

 

با این حال Opera هنوز هم طرفداران دو آتشه خود را حفظ کرده است. شاید اگر تیم توسعه اپرا هم توان مالی و پشتوانه هایی مثل گوگل و موزیلا داشت، اکنون رتبه اول مرورگرها را به خود اختصاص داده بود. چرا که از نظر عملکرد نه تنها چیزی از مرورگرهای دیگر کم ندارد، بلکه دارای امکاناتی است که در مرورگرهای دیگر پیدا نمیشود.

 

سرعت بسیار بالا در اجرای نرم افزار، بارگذاری سریع صفحات، و حفظ امنیت و حریم شخصی کاربر، از مهم ترین قابلیت های مرورگر اپرا هستند.

 

از سایر ویژگی های اپرا میتوان به سادگی محیط آن اشاره کرد. علاوه بر این، اپرا کمترین میزان استفاده از منابع سیستم را در بین همه مرورگرها دارد. یعنی به هیچ عنوان باعث کند شدن ویندوز نخواهد شد.

 

اما ویژگی مخصوص اپرا، قابلیت توربو (Opera Turbo) است. که امکان بارگزاری سریع صفحات را برای کاربرانی که سرعت اینترنت آنها کم است فراهم میکند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با امکانات نسخه جدید مرورگر اپرا (نسخه نهایی 24) آشنا شوید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

همچنین دومین نسخه بتا از Opera 25 روز گذشته توسط تیم توسعه دهنده آن منتشر شده است. که اگر مایل باشید جزو اولین استفاده کنندگان آن باشید میتوانید آن را نیز در ادامه مطلب دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:37 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final

بازدید: 2873
مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final

نسخه جدید مرورگر گوگل کروم منتشر شد! (نسخه 36 نهایی)

 

بر طبق روال سرزمین دانلود، فقط نسخه پایدار مرورگرها که رضایت کاربران در سراسر دنیا را به همراه داشته اند در سایت قرار میگیرند.

 

در این مطلب نسخه 36 مرورگر Chrome را معرفی میکنیم. بعد از ناامیدی از نسخه های 33 و 34، در نهایت گوگل توانست با انتشار نسخه 36 طرفداران خود را راضی کند.

 

در نسخه 36 گوگل کروم، مشکلات عجیب نسخه های 33 و 34 کاملا برطرف شده اند. از جمله مشکلات آن نسخه ها میتوان به پرش ناگهانی Tab فعال، و توقف های چندثانیه ای در هنگام بازکردن لینک های HTTPS اشاره کرد.

 

اما نسخه 36 با مجموعه ای از به روزرسانی های امنیتی، و رفع مشکلات قبلی ارائه شده است. و اکنون بعد از تست و اطمینان از رضایت کاربران در سراسر دنیا، در روژ دانلود منتشر میشود.

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم، یعنی نسخه 36 را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 19 / 7 / 1393 ساعت: 9:59 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید IDM (اینترنت دانلود منیجر) - Internet Download Manager 6.21

بازدید: 2576
نسخه جدید IDM (اینترنت دانلود منیجر) - Internet Download Manager 6.21

نسخه جدید و بدون مشکل نرم افزار IDM منتشر شد!

 

بدون شک، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود است. محیط ساده و امکانات خوب، باعث شده تا بیش از 60 درصد کاربران دنیا از این نرم افزار برای دانلود فایل استفاده کنند.

 

اما مشکلی همیشگی کاربران ایرانی، غیر فعال شدن این نرم افزار است. همه کاربران ایرانی از نسخه کرک شده و قفل شکسته این نرم افزار استفاده میکنند. اما با توجه به اینکه IDM با اینترنت سروکار دارد، به راحتی متوجه کپی بودن مجوز نرم افزار میشود، و از کار می افتد!

 

معرفی فعال ساز اختصاصی سرزمین دانلود برای نسخه جدید IDM :

در این مطلب، نسخه جدید IDM یعنی Internet Download Manager 6.21 را برای شما آماده کرده ایم.

به همراه این نرم افزار، فعال ساز اختصاصی روژ دانلود هم منتشر شده است. که میتواند IDM را رجیستر کند تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

 

نسخه جدید نرم افزار IDM را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ساعت: 20:59 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس - Mozilla Firefox 31

بازدید: 2471
نسخه جدید مرورگر فایرفاکس - Mozilla Firefox 31

سرانجام نسخه 31 نهایی از مرورگر محبوب فایرفاکس منتشر شد.

 

گویا مسابقه ای که بین فایرفاکس و کروم برای انتشار نسخه های جدید شروع شده است، پایانی ندارد! تقریبا هر 2 ماه یک بار شاهد انتشار یک نسخه جدید FireFox و Chrome هستیم.

 

اما آیا با انتشار هر نسخه جدید لازم است که نسخه قبلی خود را ارتقا دهیم؟

 

از نظر ما، پاسخ منفی است. چون بسیاری از نسخه های فایرفاکس، در عمل ناموفق بوده اند. در این مورد میتوان نسخه های 19 و 23 را مثال زد که با کوهی از مشکلات نرم افزاری ارائه شدند، و موزیلا چاره ای نداشت جز اینکه سریعا نسخه های جایگزین را ارائه کند.

 

در عوض، میتوان از نسخه های محبوبی مثل فایرفاکس 16 نام برد که به دلیل پایداری بالا و محیط سریع، هنوز هم بسیاری از کاربران از این نسخه استفاده میکنند.

 

از این مقدمه که بگذریم، نسخه 31 فایرفاکس منتشر شده است. بر اساس گزارشات کاربران در سراسر جهان و همچنین تست های تیم پشتیبانی سرزمین دانلود، فایرفاکس 31 واقعا ارزش ارتقا را دارد. بنابر این اگر از نسخه های قبلی استفاده میکنید و مدت هاست که فایرفاکس خود را به روز نکرده اید، نصب این نسخه به شما توصیه میشود.

 

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس، یعنی FireFox 31 را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ساعت: 20:55 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

مجموعه قالب های فلش برای وب سایت - WMForce Flash Template Collection for Websites

بازدید: 1300
مجموعه قالب های فلش برای وب سایت - WMForce Flash Template Collection for Websites

سایت های که به صورت Flash طراحی شده اند همیشه برای بازدیدکنندگان جذاب هستند. ولی اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت کرده باشید حتما میدانید که طراحی یک سایت فلش بسیار کار سختی است.

 

به همین دلیل بهتر است از قالب (Template) های آماده برای طراحی سایت فلش استفاده شود.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، مجموعه تملیپت های WMForce که مخصوص طراحی سایت های Flash هستند را برای شما آماده کرده ایم.

 

این مجموعه که با نام WMForce Flash Template Collection for Websites منتشر شده است، شامل 9 قالب فلش بسیار زیبا و جذاب است. این مجموعه، توسط شرکت WMForce منتشر شده که در زمینه برنامه نویسی و طراحی فلش فعالیت میکند.

 

تمام این قالب های وب سایت، به صورت انیمیشن و تعاملی هستند. شما میتوانید با ایجاد تغییرات دلخواه در سورس این قالب ها، آنها را به شکل دلخواه و مورد نظر خود در بیاورید.

 

اگر به طراحی سایت فلش با استفاده از قالب های آماده علاقمند هستید، در ادامه مطلب میتوانید این 9 قالب را به صورت یکجا دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 11 / 5 / 1393 ساعت: 12:44 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11 Windows 7

بازدید: 1611
اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11 Windows 7

نسخه جدید Internet Explorer مخصوص ویندوز 7 منتشر شد (ورژن 11)

 

هرچند بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح میدهند از مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنند، اما Internet Explorer هنوز هم بالاترین آمار استفاده را در بین تمام مرورگها دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز وجود اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه های ویندوز!

 

حتی کاربرانی که از Internet Explorer فراری هستند هم بعد از نصب ویندوز مجبورند از همین مرورگر برای دانلود مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

در طی سال های اخیر مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا با بهبود امکانات Internet Explorer آن را برای تمام کاربران خوشایند کند. به همین دلیل بر روی امکانات مورد علاقه کاربران سایر مرورگرها تمرکز کرده و سعی کرده است همه قابلیت هایی که کاربران مختلف به دنبال آن هستند را در مرورگر خود قرار دهد.

 

انصافا مایکروسافت در ارائه نسخه های جدید Internet Explorer موفق بوده است. در نسخه جدید، دیگر اثری از محیط خشک نسخه های قبلی نیست و سازگاری و هماهنگی آن با ویندوز بی نظیر است.

 

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، یعنی Internet Explorer 11 در نسخه های جدید ویندوز 8.1 وجود دارد. اما نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز 7 به تازگی منتشر شده است.

 

اگر شما هم ویندوز 7 دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید IE یا همان اینترنت اکسپلورر 11را دانلود و نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 23 / 4 / 1393 ساعت: 11:37 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو - Inspyder Rank Reporter 3.2

بازدید: 1486
نرم افزار نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو - Inspyder Rank Reporter 3.2

همه مدیران وب سایت (وب مسترها) دوست دارند وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجو بدانند. مثلا بفهمند در جستجوی فلان کلمه، چه رتبه ای دارند. به این ترتیب بهتر میتوانند سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند.

 

ابزارهای زیادی وجود دارند که میتوانند در این زمینه به Webmaster ها کمک کنند. برخی از این ابزارها آنلاین هستند و برخی دیگر به صورت نرم افزار تحت ویندوز. در این مطلب، قصد داریم تا یکی از نرم افزارهای مفید برای وبمستر ها را معرفی کنیم.

 

نرم افزار Inspyder Rank Reporter میتواند وضعیت سایت شما از نظر موتورهای جستجو را گزارش دهد. کار با این نرم افزار ساده است. هرچند برای یک وب مستر حرفه ای، سادگی نرم افزار چندان ملاک نیست!

 

برای دیدن وضعیت سایت خود در موتورهای جستجو، کافیست آدرس سایت (یا وبلاگ) و چند کلمه کلیدی مربوط به سایت تان را وارد این نرم افزار کنید. بعد از چند دقیقه، این نرم افزار گزارش کاملی در مورد رتبه (Rank) شما در جستجوی آن کلمات کلیدی ارائه خواهد کرد.

 

اگر مثلا سایت شما در زمینه دانلود آهنگ است، توسط این نرم افزار میتوانید بررسی کنید که با کلمه کلیدی "دانلود آهنگ جدید" سایت شما چه رتبه ای در گوگل، یاهو، بینگ، و ... دارد. و سایت های رقیب چه وضعیتی دارند!

 

نسخه جدید این نرم افزار را میتوانید اکنون از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 9 / 4 / 1393 ساعت: 8:49 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی - myTV 9.0

بازدید: 1376
نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی - myTV 9.0

 نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم است که توسط آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید.

 

شبکه های قابل دریافت توسط این نرم افزار عبارتند از:

شبکه‌های سراسری صدا و سیما

شبکه‌های دیجیتال

شبکه‌های استانی

پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی

شبکه‌های رادیویی سراسری

شبکه‌های رادیویی استانی

 

نسخه جدید نرم افزار myTV به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 6 / 4 / 1393 ساعت: 8:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4

بازدید: 4741
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4

پالتاک (PalTalk) یکی از مسنجرهای قدیمی و شناخته شده در بین کاربران فارسی زبان است. این مسنجر امکان برقراری چت، مکالمه صوتی و تصویری، انتقال فایل، و برقراری کنفرانس چندنفره را دارد. نرم افزار PalTalk این امکان را به شما میدهد که همیشه با دوستان خود در تماس باشید.

 

مثل سایر نرم افزارهای مسنجر، اگر اکانت PalTalk ندارید باید ابتدا ثبت نام کنید. این کار با زدن دکمه Register و سپس وارد کردن یک شناسه، پسورد، ایمیل، و سوال امنیتی امکان پذیر است. بعد از ثبت نام، با وارد کردن شناسه و پسورد میتوانید وارد نرم افزار شوید. دوستان خود را اضافه کنید و یا به اتاق های گفتگو (چت روم) بروید.

 

یکی از قابلیت های جالب نرم افزار پالتاک این است که یک لینک اختصاصی برای اکانت شما میسازد. شما میتوانید این لینک را برای افرادی که میخواهند با شما ارتباط داشته باشند بفرستید. سپس آنها بدون نیاز به نصب نرم افزار و فقط با کلیک روی این لینک میتوانند با شما چت کنند. به این قابلیت،SuperIM گفته میشود.

 

نسخه جدید مسنجر PalTalk (نسخه 11.4) چند ساعت پیش منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 4 / 4 / 1393 ساعت: 11:23 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8

بازدید: 3593
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8

اگر شما مسئول یک شبکه هستید (مثل کافی نت، گیم نت، سایت مدرسه و دانشگاه، شبکه اداری، و ...) حتما به نرم افزاری نیاز دارید که توسط آن بتوانید از پشت کامپیوتر خود بر روی سایر کامپیوتر ها نظارت و کنترل داشته باشید. در این صورت برای مشاهده دسکتاپ یا نصب یک نرم افزار روی یکی از کلاینت ها لازم نیست از پای کامپیوتر خود بلند شوید.

 

نرم افزار Network LookOut Administrator همه ابزارهای لازم برای نظارت، مدیریت، و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه را دارد.

 

این نرم افزار بر روی شبکه های LAN, WLAN, VPN قابل استفاده بوده و مثل سایر نرم افزارهای مشابه دارای دو بخش Server و Client است. بخش Server بر روی کامپیوتر مسئول شبکه، و بخش Cilent بر روی سایر سیستم ها نصب میشود.

 

امکان مشاهده دسکتاپ، قفل کردن سیستم ها، کنترل پهنای باند اینترنت، و نصب نرم افزار، مهم قابلیت های این برنامه هستند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 26 / 3 / 1393 ساعت: 9:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان - Salfeld Child Control 13.5

بازدید: 1598
نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان - Salfeld Child Control 13.5

نسخه جدید نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان، Salfeld Child Control 13.5 منتشر شد!

 

همانطور که کودکان در دنیای واقعی نیاز به کنترل و مراقبت دارند، در فضای مجازی نیز باید مراقب آنها بود. مخصوصا در این روزها که کودکان ساعات زیادی را پای کامپیوتر و یا اینترنت میگذرانند.

 

نرم افزار Salfeld Child Control راهکار های مناسبی برای کنترل والدین بر روش استفاده کودکان از کامپیوتر ارائه میدهد. توسط این نرم افزار میتوانید محدودیت های مورد نظر خود را ایجاد کنید تا با خیال راحت اجازه استفاده کودکان از کامپیوتر را بدهید.

 

این نرم افزار میتواند دسترسی به فولدرها، فایل ها، نرم افزارها، بازی ها، و ... را محدود کند. یا فقط در ساعت های خاصی اجازه کار با کامپیوتر را بدهد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید دسترسی به اینترنت را محدود کنید یا بعضی از سایت ها را فیلتر کنید. و یا فقط اجاره دسترسی به چند سایت خاص را بدهید.

 

ورژن جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 20 / 3 / 1393 ساعت: 9:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نظارت بر شبکه بی سیم - NSasoft BlueAuditor 1.5

بازدید: 1539
نرم افزار نظارت بر شبکه بی سیم - NSasoft BlueAuditor 1.5

نرم افزار NSasoft BlueAuditor یک ابزار مفید برای نظارت بر شبکه های بی سیم است. این نرم افزار میتواند کلیه دستگاه هایی که از طریق بلوتوث به شبکه متصل شده اند را شناسایی کند و آنها را تحت نظارت (Monitoring) قرار دهد.

 

این نرم افزار قادر است کلیه وسایل مجهز به بلوتوث را در فاصله 100 متری تشخیص داده و اطلاعات کاملی در مورد هر دستگاه در اختیار کاربر قرار دهد.

 

مدیران شبکه با کمک NSasoft BlueAuditor میتوانند کنترل کاملی بر روی شبکه بیسیم خود داشته باشند و از تهدیدات احتمالی مطلع شوند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 18 / 3 / 1393 ساعت: 10:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5

بازدید: 5502
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5

یکی از مشکلاتی که دانش آموزان دوره های شبکه با آن مواجه هستند، نداشتن تجهیزات برای تمرین راه اندازی شبکه است. حتی آموزشگاه های حرفه ای شبکه نیز همه تجهیزات لازم (مثل تجهیزات گران قیمت دوره های CCNP) را ندارند و فقط به صورت تئوری آموزش میدهند.

 

راه حل این مشکل، استفاده از نرم افزارهای سیمولاتور (شبیه ساز) شبکه است. به این نرم افزارها در اصطلاح Network Simulator گفته میشود.

 

نرم افزار Boson NetSim for CCNP یکی از بهترین سیمولاتور های شبکه CCNP است. دانشجویان شبکه میتوانند توسط این نرم افزار همه تجهیزات لازم برای شبکه را به صورت شبیه سازی شده در اختیار داشته باشند و راه اندازی و عیب یابی شبکه را در آن تمرین کنند.

 

شما میتوانید هر تعداد کلاینت، سرور، روتر، سوئیچ، و ... را در این نرم افزار شبیه سازی کنید و نتیجه کار را دقیقا مثل یک شبکه حقیقی ببینید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393 ساعت: 11:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار دانلود کامل یک سایت - Website Ripper Copier 3.9

بازدید: 1807
نرم افزار دانلود کامل یک سایت - Website Ripper Copier 3.9

میخواهید کل محتویات یک سایت را به همراه عکس ها و مقالات دانلود کنید؟ یا شاید اینترنت پرسرعت دارید و میخواهید تمام آهنگ ها و فیلم های یک سایت را یکجا دانلود کنید! پس در این مطلب همراه ما باشید.

 

نرم افزار Website Ripper Copier قادر است تمام محتویات یک سایت را برای شما دانلود کند. این محتویات میتواند شامل متن، عکس، فایل های صوتی و تصویری (فیلم و آهنگ)، نرم افزار و غیره باشد.

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فقط یک دسته بندی خاص یا یک نوع فایل مشخص را دانلود کنید. مثلا فقط فایل های موسیقی که در دسته بندی خواننده مورد علاقه شما قرار دارند را از یک سایت دانلود کنید.

 

فایده دانلود کامل صفحات یک سایت این است که میتوانید بعدا و بدون نیاز به اینترنت مطالب مورد نظر خود را مطالعه کنید. فایده دانلود فایل ها هم نیازی به توضیح ندارد! این نرم افزار میتواند شما را از جستجو در صفحات مختلف بی نیاز کند.

 

نرم افزار Website Ripper Copier دارای تنظیمات مختلف برای دانلود محتویات یک سایت است. و به این ترتیب میتوانید تمام محتوا یا فقط محتوای مورد نظر خود را از یک سایت دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 9:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار محدود کردن اینترنت - Internet Lock 6

بازدید: 2378
نرم افزار محدود کردن اینترنت - Internet Lock 6

وقتی کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد همه نرم افزارها میتوانند از اینترنت استفاده کنند. همچنین تمام سایت ها قابل دسترسی است. اما اگر بخواهید جلوی وصل شدن یک نرم افزار به اینترنت را بگیرید چه میکنید؟ (بسیاری از برنامه ها به صورت اتوماتیک برای آپدیت شدم به اینترنت وصل میشوند)

 

یا اگر بخواهید جلوی باز شدن سایت های خاصی را بگیرید از چه روشی استفاده میکنید؟ (برای کنترل اینترنت)

 

توسط نرم افزار Internet Lock میتوانید کنترل کاملی روی اینترنت خود داشته باشید. حتی میتوانید فقط اجازه باز شدن سایت خاصی را بدهید و بقیه را مسدود کنید. (این قابلیت مخصوصا در ادارات و مدارس بسیار مفید است)

 

کار با نرم افزار Internet Lock بسیار ساده است و در عین حال امکانات خوبی برای ایجاد محدودیت در اینترنت کامپیوتر شما دارد.

 دانلود در ادامه مطالب
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393 ساعت: 23:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جستجو و دانلود فیلم و آهنگ - Audials One 10.2

بازدید: 1589
نرم افزار جستجو و دانلود فیلم و آهنگ - Audials One 10.2

افرادی که به موسیقی های روز دنیا علاقه دارند زمان زیادی را برای پیدا کردن آهنگ یا کلیپ جدید خوانندگان مورد علاقه خود صرف میکنند.

 

دانلود آهنگ های ایرانی معمولا ساده است. چون سایت های فارسی زیادی آنها را برای داتلود قرار میدهند. ولی در مورد آهنگ های خارجی به دلیل وجود قوانین کپی رایت، سایت های خارجی امکان دانلود رایگان آنها را یه کاربران نمیدهند. به همین دلیل اکثر کاربران در سایت های اشتراک گذاری (مثل یوتیوب) به دنبال آهنگ و ویدیو کلیپ های جدید خارجی میگردند.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که خودش میتواند بر اساس اسم خواننده، جدیدترین آهنگ و کلیپ های او را برای شما پیدا کرده و دانلود کند. خوشحال شدید؟ حق دارید!

 

نرم افزار Audials One از دو منبع بزرگ اشتراک گذاری (Youtube و MySpace) برای پیدا کردن فایل ها استفاده میکند. فقط کافیست تا اسم خواننده دلخواه خود را به این نرم افزار بدهید تا در عرض چند ثانیه تمام آهنگ ها و کلیپ های مربوط به این خواننده را برای شما لیست کند. آهنگ های جدید در بالای لیست قرار میگیرند تا پیدا کردن آنها آسان تر باشد. همچنین اطلاعات کامل در مورد هر آهنگ یا ویدیو کلیپ نمایش داده میشود (مثل مدت، کیفیت، تاریخ انتشار، اسم آلبوم، و ...)

 

بعد از اینکه توسط این نرم افزار توانستید آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید، میتوانید به راحتی آنها را با فرمت دلخواه دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 / 2 / 1393 ساعت: 18:16 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار حرفه ای نظارت بر شبکه - Tsarfin NetInfo 8.3

بازدید: 2173
دسته بندی: اینترنت و شبکه,,
نرم افزار حرفه ای نظارت بر شبکه - Tsarfin NetInfo 8.3

اسم این نرم افزار کاملا دقیق و هوشمندانه انتخاب شده است. Net info (مخفف NetworkInformation) یعنی اطلاعات در مورد شبکه.

 

نرم افزار Net info میتواند اطلاعات دقیق و کاملی در مورد شبکه کامپیوتری در اختیار مدیر شبکه قرار دهد. مدیر شبکه با کمک این نرم افزار قادر خواهد بود تمام بخش های شبکه خود را مدیریت و نظارت کرده و هرگونه مشکلی را پیدا کند.

 

این نرم افزار جزو محبوب ترین ابزارهای مدیران شبکه بوده و برای شبکه های تحت اینترنت، شبکه های اینترانت، شبکه های Lan و Domain قابل استفاده است.

 

نرم افزار Net info حاوی 15 ابزار نظارت و تشخیص برای انواع شبکه های کامپیوتری است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 11:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 352
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 6
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 2
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 4898
بازدید ماه بازدید ماه : 7833
بازدید سال بازدید سال : 18613
بازدید کلی بازدید کلی : 152200

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.14.132.214
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد روژدانلود راضی هستید

درباره ما

مرجع تخصصی دانلود نرم افزار کامپیوتر،موبایل،فیلم،بازی و نرم افزار هایه کاربردی

مطالب پربازدید

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable
آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2 نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2
آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android
توجه توجه
نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC
بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City
دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate
بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5 نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7 بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1 نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows
مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full
کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5
نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8 نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8
بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS
آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7 آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8 نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1 نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014

مطالب تصادفی

نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7 نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7
نرم افزار مدیریت گوشی های سونی - Sony PC Companion 2.1 نرم افزار مدیریت گوشی های سونی - Sony PC Companion 2.1
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
نرم افزار محدود کردن اینترنت - Internet Lock 6 نرم افزار محدود کردن اینترنت - Internet Lock 6
ادیتور متن، با پشتیبانی از تمام زبان های برنامه نویسی تحت وب - Blumentals WeBuilder 12.2 ادیتور متن، با پشتیبانی از تمام زبان های برنامه نویسی تحت وب - Blumentals WeBuilder 12.2
نرم افزار کپی سریع فایل ها - Ultra Copier نرم افزار کپی سریع فایل ها - Ultra Copier
نرم افزار نمایش متن آهنگ - Mini Lyrics 7.6 نرم افزار نمایش متن آهنگ - Mini Lyrics 7.6
نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2 نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2
آهنگ جدید رشاد رپ2 به نام یه مرد آهنگ جدید رشاد رپ2 به نام یه مرد
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
شبیه ساز منوی استارت کلاسیک، برای ویندوز هشت - Classic Shell 4 شبیه ساز منوی استارت کلاسیک، برای ویندوز هشت - Classic Shell 4
نرم افزار تهیه لیست از فایل ها و فولدرها - STG FolderPrint Plus 4 نرم افزار تهیه لیست از فایل ها و فولدرها - STG FolderPrint Plus 4
نرم افزار جستجوی یک رشته متنی در داخل فایل ها - LookDisk 6 نرم افزار جستجوی یک رشته متنی در داخل فایل ها - LookDisk 6
آموزش سوزاندن مادر برد آموزش سوزاندن مادر برد
نرم افزار نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو - Inspyder Rank Reporter 3.2 نرم افزار نمایش رتبه سایت در موتورهای جستجو - Inspyder Rank Reporter 3.2
روش هایی برای افزایش سرعت کامپیوتر روش هایی برای افزایش سرعت کامپیوتر
آموزش کامل تمیز کردن کامپیوتر آموزش کامل تمیز کردن کامپیوتر
دلیل روشن نشدن کامپیوتر دلیل روشن نشدن کامپیوتر
پاسخ به سوال های متداول در مورد کارت گرافیک پاسخ به سوال های متداول در مورد کارت گرافیک
طرز کار کارت گرافیک طرز کار کارت گرافیک
آموزش شروع کار با لپ تاپ آموزش شروع کار با لپ تاپ
وکتورهای رنگارنگ برای طراحی بنر - Color Splash Vector Banners وکتورهای رنگارنگ برای طراحی بنر - Color Splash Vector Banners
مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) - SMS Ringtones مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93) - SMS Ringtones
گلچین بهترین فونت های انگلیسی برای طراحان - Font Collection for Designers گلچین بهترین فونت های انگلیسی برای طراحان - Font Collection for Designers
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
آشنایی با نرم‌ افزارهای رشته مکانیک آشنایی با نرم‌ افزارهای رشته مکانیک
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
آنتی ویروس AVG برای اندروید - AVG AntiVirus Pro 4.1 Android آنتی ویروس AVG برای اندروید - AVG AntiVirus Pro 4.1 Android

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روژدانلود و آدرس rojdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود