توجه

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز شارژآنلاین سیستم همکاری در فروش گروه بازرگانی پردیس

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

این سایت را حمایت می کنم

rojdl.loxblog.com value rojdl.loxblog.com Real PR rojdl.loxblog.com Trust rojdl.loxblog.com Alexa/PageRank rojdl.loxblog.com CY/PageRank

توجه

بازدید: 7064

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز تا اطلاع ثانوی مطالب این وب سایت به روز نمیشود

شرمنده همه تون به امید دیدار دوباره

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 10 / 7 / 1394 ساعت: 22:1 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار وایبر برای کامپیوترهای مک - Viber 3.0 for Mac

بازدید: 2026
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار وایبر برای کامپیوترهای مک - Viber 3.0 for Mac

کامپیوترهای مکینتاش (یا به اختصار مک) دارای سیستم عامل Mac OS هستند. این کامپیوترها و سیستم عامل آنها توسط کمپانی Apple (سازنده گوشی های آیفون) تولید میشود.

 

اگر شما از کامپیوتر یا لپتاپ های Mac استفاده میکنید حتما میدانید که باید نرم افزارهای سازگار با سیستم عامل خود را نصب کنید. هیچ کدام از نرم افزارهای تحت ویندوز قابل نصب بر روی کامپیوترهای Mac نیستند. مگر اینکه تولید کننده آن نرم افزار، یک نسخه مخصوص Mac OS منتشر کرده باشد.

 

از این مقدمه که بگذریم، در این مطلب نرم افزار Viber مخصوص Mac OS را به شما معرفی میکنیم.

 

توسط وایبر نسخه Mac شما میتوانید به راحتی توسط سیستم مکینتاش خود به وایبر دسترسی داشته باشید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:23 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows

بازدید: 3789
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows

نرم افزار وایبر در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب است. از این نرم افزار برای برقراری ارتباط از طریق اینترنت موبایل استفاده میشود. با کمک نرم افزار Viber شما میتوانید اقدام به ارسال متن، عکس، صدا، و فیلم برای سایر کاربران نمایید.

 

علاوه بر ارتباط دو طرفه، توسط وایبر میتوان گروه های مختلفی ایجاد کرد. با ارسال مطلب در یک گروه، آن مطلب برای تمام کاربران عضو قابل مشاهده خواهد بود.

 

همچنین اگر سرعت اینترنت شما مناسب باشد، توسط وایبر میتوانید تماس رایگان صوتی برقرار کنید. این نرم افزار فقط از ترافیک اینترنت شما استفاده میکند و هزینه اپراتور موبایل ندارد.

 

برای فعال سازی وایبر، کافیست تا آن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. وایبر بر روی موبایل های اندروید، آیفون، و همچنین ویندوز موبایل قابل نصب است. سپس از طرف Viber یک کد فعال سازی به شماره موبایل شما SMS میشود. کافیست این کد را در نرم افزار وارد کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

 

برای استفاده از وایبر نیازی به شناسه و پسورد نیست. و هویت شما توسط شماره موبایل تان شناسایی میشود.

 

اگر وایبر را قبلا روی موبایل خود نصب و فعال سازی کرده باشید، میتوانید به راحتی از نسخه تحت ویندوز وایبر نیز استفاده کنید!

 

استفاده از وایبر تحت ویندوز بسیار راحت است. مخصوصا تایپ متن که توسط کیبورد بسیار راحت تر و سریع تر انجام میشود. تمام امکانات وایبر موبایل، در نسخه ویندوز هم وجود دارد. مثل ارسال پیغام به گروه ها، ارسال و دریافت عکس و فیلم، و ...

 

در این مطلب، میتوانید جدیدترین نسخه از وایبر تحت ویندوز را دانلود کنید. به این ترتیب وقتی پای کامپیوتر خود هستید میتوانید به راحتی به وایبر خود دسترسی داشته باشید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:21 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید نرم افزار گوگل ارث - Google Earth Pro 7.1

بازدید: 1427
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نسخه جدید نرم افزار گوگل ارث - Google Earth Pro 7.1

نرم افزار گوگل ارث، یا همان کره زمین گوگل (Google Earth) نرم افزاری است که امکان تماشای نقاط مختلف کره زمین توسط ماهواره های گوگل را فراهم میکند. توسط این نرم افزار میتوانید به صورت سه بعدی و کاملا دقیق، هر نقطه ار کره زمین را با دقت بسیار بالا مشاهده کنید.

 

دقت نرم افزار Google Earth آنقدر بالاست که حتی میتوانید خانه و محله خودتان را توسط آن پیدا و مشاهده کنید.

 

البته تصاویر گوگل ارث به صورت زنده (Live) نیستند و معمولا هر چند روز یک بار آپدیت میشوند.

 

علاوه بر مشاهده نقاط مختلف کره زمین، امکان دریافت عکس و اطلاعات دقیق در مورد مکان های مختلف نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب این نرم افزار، امکان اضافه کردن عکس و اطلاعات در مورد نقاط مختلف است. مثلا وقتی که شما روی برج میلاد در تهران زوم کرده اید، میتوانید عکس ها و یا نوشته هایی را در مورد این مکان اضافه کنید. این اطلاعات توسط گوگل پردازش میشود و اگر مورد تایید قرار بگیرد، بعد از چند روز در سرورهای گوگل ارث ذخیره میشود و همه کاربران گوگل ارث میتوانند آنها را مشاهده کنند.

 

همین توسعه و اضافه کردن اطلاعت توسط کاربران، باعث شده تا Google Earth شامل اطلاعات بسیاری در مورد نقاط مختلف کره زمین باشد. کافیست اسم یک مکان را جستجو کنید، و یا روی محل آن زوم کنید، تا اطلاعات و عکس های زیادی در مورد آن مکان در اختیار شما قرار بگیرد.

 

تمام اطلاعاتی که گوگل ارث نمایش میدهد، به صورت آنلاین از سرورهای گوگل دریافت میشود. بنابر این برای استفاده از آن، نیاز به اینترنت پرسرعت دارید.

 

نسخه حرفه ای این نرم افزار (Pro) شامل امکانات اضافه تری نسبت به نسخه عادی و رایگان آن است. جدیدترین نسخه از Google Earth Pro به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید نسخه کامل آن را به همراه Patch مورد نیاز برای فعال سازی، از روژدانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 / 5 / 1393 ساعت: 11:20 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3

بازدید: 1438
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3

یکی از قدیمی ترین راه های قرعه کشی بین افراد (که هنوز هم کاربرد دارد) این است که اسم هر نفر را روی یک برگه کاغذ مینویسند و همه کاغذها را در یک ظرف میریزند. سپس کاغذ ها را به هم میزنند و به صورت صادفی یکی را خارج میکنند.

 

در زمان های قدیم چون بیشتر افراد کلاه داشتند و کلاه همیشه در دسترس بود، از آن به جای ظرف قرعه کشی استفاده میشد. یعنی همه اسم ها را روی کاغذ نوشته و داخل کلاه می انداختند و یکی را به صورت تصادفی با دست خارج میکردند.

 

امروزه نرم افزارهای زیادی برای قرعه کشی وجود دارند. اما در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که همان کلاه قرعه کشی را شبیه سازی میکند.

 

نرم افزار The Hat مخصوص قرعه کشی است. از این نرم افزار میتوانید برای قرعه کشی بین افراد، یا بین انتخاب هایی که وجود دارد استفاده کنید.

 

کافیست اسم های مورد نظر را در نرم افزار وارد کنید. سپس این نرم افزار به صورت کاملا تصادفی و منصفانه، هر بار یکی را انتخاب میکند. مورد انتخاب شده را میتوانید حذف کنید و یا دوباره در قرعه کشی بعدی شرکت دهید.

 

نرم افزار The Hat میتواند قرعه کشی را تا آخرین گزینه باقی مانده در کلاه ادامه دهد. سپس لیستی شامل ترتیب قرعه ها نمایش دهد. این قابلیت برای کارهایی مثل قرعه کشی خانوادگی بسیار مناسب است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 20 / 4 / 1393 ساعت: 11:4 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

مجموعه شماره سریال نرم افزارهای مکینتاش - Serial Box 11 for Mac Apps

بازدید: 1751
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
مجموعه شماره سریال نرم افزارهای مکینتاش - Serial Box 11 for Mac Apps

همانطور که میدانید امکان خرید License قانونی اکثر نرم افزارها برای کاربران داخل کشور میسر نیست. دلیل آن هم تحریم، عدم پشتیبانی، و همچنین تفاوت فاحش ارزش ریالی و دلاری نرم افزارهای خارجی است.

 

این موضوع مخصوصا در مورد نرم افزارهای مکینتاش (Mac OS) وجود دارد. چون منابع بسیار کمی برای خرید سریال قانونی نرم افزارهای مک وجود دارد. که بیشتر آنها هم برای کاربران داخل کشور میسر نیست.

 

به همین دلیل، کاربران مجبور میشوند از شماره سریال های کپی برای فعال سازی نرم افزارهای خوداستفاده کنند. استفاده از سریال های کپی و قانونی تفاوتی در کارکرد نرم افزار ایجاد نمیکند. و چون کشور ما در حال حاضر تحت قوانین کپی رایت جهانی نیست، بدون مشکل خاصی میتوانید از سریال های کپی برای رجیستر کردن نرم افزارها استفاده کنید.

 

در این مطلب، مجموعه سریال نرم افزارهای مکینتاش (Mac OS) را آماده کرده ایم. این مجموعه شامل بانک اطلاعاتی هزاران سریال برای فعال سازی نرم افزار و بازی های مک است.

(سیستم عامل Mac OS X 10.3.9 و نسخه های جدیدتر)

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 20 / 4 / 1393 ساعت: 10:49 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کنترل سرعت فن کامپیوتر - SpeedFan 4.4

بازدید: 2008
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار کنترل سرعت فن کامپیوتر - SpeedFan 4.4

ظیفه فن کامپیوتر، خنک کردن قطعات داخل کیس است. بعضی از قطعات (مثل CPU و بعضی از مدل های کارت گرافیک) دارای یک فن اختصاصی هستند. بقیه قطعات اما فن جداگانه ای ندارند و توسط یک یا چند فن کیس خنک میشوند. (فن های کیس معمولا در بدنه پشتی آن قرار دارند)

 

کارکرد صحیح فن های سیستم بسیار مهم است. چون در صورت بروز مشکل، باعث داغ شدن قطعاتمیشود. و داغ شدن بزرگترین خطری است که قطعات الکترونیکی را تهدید میکند.

 

نرم افزار SpeedFan میتواند اطلاعات کاملی در مورد فن ها و دمای داخل کیس در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار امکان کنترل سرعت فن ها را نیز دارد (افزایش سرعت برای خنکی بیشتر، و کاهش سرعت برای سروصدای کمتر)

 

این نرم افزار امکانات دیگری نیز دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد. و در صورت تمایل، میتوانید نسخه جدید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 20 / 4 / 1393 ساعت: 10:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نصب ویندوز روی مک - VMware Fusion 6 Mac

بازدید: 1625
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار نصب ویندوز روی مک - VMware Fusion 6 Mac

 

VMware معروف ترین نرم افزار کامپیوتر مجازی است. این نرم افزار دارای نسخه های مختلف برای ویندوز، لینوکس، و Mac OS است.

 

نرم افزار VMware در دل سیستم عامل فعلی شما محیطی را ایجاد میکند که میتوانید در آن یک سیستم عامل دیگر نصب کنید. آن هم در یک محیط بسته که مختص همین نرم افزار است.

 

در واقع نرم افزار VMware یک کامپیوتر را برای شما شبیه سازی میکند که میتوانید هر سیستم عامل و نرم افزاری را روی آن نصب کنید.

 

قبلا در سایت سرزمین دانلود نسخه های مختلف VMware مخصوص ویندوز را معرفی کرده ایم. اما در این مطلب، نسخه Mac OS این نرم افزار را برای کاربران مک آماده کرده ایم.

 

همانطور که میدانید کامپیوترهای Mac مثل سایر دستگاه های تولیدی شرکت اپل دارای سیستم عامل اختصاصی خود هستند. این سیستم عامل Mac OS است و فقط نرم افزارهای مخصوص Mac OS روی آن نصب میشوند. یعنی مثلا امکان نصب نرم افزار و بازی های متداول ویندوز را ندارد.

 

اگر شما کامپیوتر Mac دارید و میخواهید از نرم افزارهای ویندوز استفاده کنید، یکی از بهترین راهکارها استفاده از نرم افزار VMware Fusion است. این نرم افزار به شما امکان نصب ویندوز در دل Mac را میدهد. سپس میتوانید نرم افزارهای تحت ویندوز را نیز در آن نصب کنید.

 

نگران سیستم عامل فعلی خود نباشید. چون نصب ویندوز در این نرم افزار هیچ تداخلی با سیستم عامل فعلی مک ایجاد نمیکند. حتی اگر این کامپیوتر شبیه سازی شده ویروسی شود هم مشکلی برای سیستم عامل مک شما پیش نخواهد آمد. چون همه چیز ایزوله و در دل نرم افزار VMware اتفاق می افتد.

 

نرم افزار VMware برای سیستم عامل مک با اسم VMware Fusion ارائه شده است. دارندگان کامپیوتر های مک میتوانند نسخه جدید این نرم افزار را در ادامه مطلب دانلود کنند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 14 / 4 / 1393 ساعت: 18:53 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار طراحي دكوراسيون داخلي منزل - Sweet Home 3D 4.2

بازدید: 1252
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار طراحي دكوراسيون داخلي منزل - Sweet Home 3D 4.2

طراحی دکور و چیدمان وسایل منزل، واقعا یک هنر است. چون یک دکوراسیون خوب میتواند علاوه بر استفاده مناسب از فضای خانه، محیطی گرم تر و صمیمی تر ایجاد کند.

 

برای طراحی دکوارسیون خانه نباید حتما وسایل دکوری زیادی داشته باشید. در واقع هنر این است که با همین وسایل موجود، منزل خود را به بهترین شکل چیدمان کنید.

 

خانم های ایرانی از قدیم عادت داشتند حداقل سالی یک بار جای وسایل خانه را تغییر بدهند. تا هم تنوعی ایجاد شده باشد و هم جایی برای وسایل جدید باز شود. اما تغییر دکوراسیون منزل به این راحتی ها هم نیست. ممکن است شما با زحمت فراوان وسایل سنگین را جابجا کنید و نتیجه کار به دلخواه شما نباشد. آن وقت مجبور هستید دوباره همه چیز را جابجا کنید.

 

در این مطلب، نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که میتواند کار طراحی دکوارسیون منزل شما را انجام دهد. در این نرم افزار همه وسایل خانه به صورت شبیه سازی شده وجود دارند. شما میتوانید شکل کلی منزل خود و وسایلی که دارید را به این نرم افزار بدهید تا انواع چیدمان و دکوراسیون مختلف را به صورت طرح های 2 بعدی و 3 بعدی در اختیار شما قرار دهد.

 

نرم افزار Sweet Home 3D یک دستیار آسان و حرفه ای برای طراحی دکوارسیون است. حتی اگر قصد تغییر کامل وسایل، و یا خرید یک وسیله جدید را دارید (مثلا یک میز ناهارخوری)، این نرم افزار به شما خواهد گفت که بهترین جا برای هر وسیله کجاست. و چطور چیدمان را تغییر دهید تا بیشترین فضا را در اختیار داشته باشید.

 

متراژ خانه، محل اتاق ها، محل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، و ... را میتوانید به راحتی در این نرم افزار مشخص کنید. سپس با توجه به وسایلی که مدنظر دارید نمونه طراحی های داخلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

از این نرم افزار علاوه بر طراحی دکورایسون منزل، برای طراحی داخلی دفتر کار و شرکت ها نیز میتوان استفاده کرد.

 

امکانات این نرم افزار بسیار وسیع است. در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های Sweet Home 3D آشنا شوید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 14 / 4 / 1393 ساعت: 8:3 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار مدیریت چند مانیتور - Actual Multiple Monitors 8

بازدید: 1395
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار مدیریت چند مانیتور - Actual Multiple Monitors 8

تصویر داشته باشد، میتوانید به راحتی از دو مانیتور همزمان استفاده کنید. بیشتر کارت گرافیک های جدید دو خروجی تصویر دارند. البته شاید برای استفاده از 2 مانیتور همزمان نیاز به استفاده از تبدیل فیش مانیتور داشته باشید.

 

برای استفاده از بیش از دو مانیتور (مثلا 3 یا 4 مانیتور) لازم است که از یک Hub مخصوص برای این کار استفاده کنید که چند خروجی تصویر به شما میدهد.

 

در هنگام استفاده از چند مانیتور، ویندوز به صورت هوشمند تصویر را در مانیتورها پخش میکند. مثلا میتوانید برخی از پنجره ها را در یک مانیتور، و برخی را در یک مانیتور دیگر باز کنید. همچنین میتوانید تعیین کنید که یک نرم افزار همیشه در یک مانیتور خاص باز شود. به این ترتیب فضای کاری شما چند برابر خواهد شد.

 

از این مقدمه که بگذریم، در این مطلب میخواهیم یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت چند مانیتور به شما معرفی کنیم. امکانات این نرم افزار در مقایسه با امکانات پیش فرض خود ویندوز بسیار کامل تر است.

 

نرم افزار Multiple Monitors محصولی از کمپانی Actual Tools بوده و میتواند حداکثر قابلیت های مورد نیاز برای استفاده از چند مانیتور را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

اگر شما هم از دو یا چند نمایشگر (مانیتور) به صورت همزمان استفاده میکنید، استفاده از این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم. در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین امکانات این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 13 / 4 / 1393 ساعت: 14:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار بستن برنامه های هنگ کرده - ProcessKO 3.2

بازدید: 1403
دسته بندی: کاربردی,,
نرم افزار بستن برنامه های هنگ کرده - ProcessKO 3.2

هنگ کردن برنامه ها در ویندوز برای هر کاربری پیش می آید. ربطی هم به مبتدی یا حرفه ای بودن کاربر ندارد!

 

وقتی برنامه ای هنگ میکند، معمولا امکان بستن آن هم وجود ندارد. چون به حالت Not Respondingمیرود. یعنی به هیچ کدام از فرمان های سیستم عامل پاسخ نمیدهد. در این مواقع یکی از کارهایی که میتوان انجام داد این است که برنامه Task Manager ویندوز را اجرا کنیم و آن برنامه را ببندیم (End Process)

 

اما این روش همیشه جواب نمیدهد. یعنی برخی از مواقع هنگ شدن یک نرم افزار به قدری شدید است که با تسک منیجر هم بسته نمیشود. به همین دلیل میخواهیم نرم افزار قدرتمندی در همین زمینه به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار ProcessKO قادر است هر برنامه در حال اجرا در ویندوز را ببندد. یا اگر بخواهیم کامل تر بگوییم، میتواند "پردازش" ها را متوقف کند. (یعنی حتی پردازش هایی که مربوط به سیستم عامل یا یک فایل dll خاص هستند)

 

از دیگر قابلیت های این نرم افزار این است که میتواند برنامه هایی که به صورت مخفیانه در زمینه ویندوز اجرا میشوند را نمایش دهد یا به درخواست کاربر آنها را ببندد. فایل های جاسوسی و مخرب معمولا به این صورت اجرا میشوند.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

توجه: استفاده از این نرم افزار فقط به کاربران حرفه ای توصیه میشود.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 10 / 4 / 1393 ساعت: 18:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نمایش اطلاعات فیلم های روز دنیا - EMDB 2.04

بازدید: 1548
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار نمایش اطلاعات فیلم های روز دنیا - EMDB 2.04

گر شما از علاقمندان به فیلم های سینمایی باشید، حتما با سایت IMDB آشنایی دارید. این سایت اطلاعات کاملی در مورد تمام فیلم های سینمایی دنیا ارائه میکند (شامل پوستر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، ژانر، جوایز، کشور تولید کننده، فروش جهانی، و ...)

 

(کلمه IMDB مخفف Internet Movie Database است. یعنی بانک اطلاعات فیلم ها در اینترنت)

 

برای استفاده از امکانات سایت IMDB باید آنلاین باشید و وارد سایت شوید تا بتوانید اطلاعات فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید. اما در این مطلب، نرم افزاری را یه شما معرفی میکنیم که کارتان را ساده کرده است.

 

نرم افزار EMDB قادر است تا اطلاعات فیلم ها را از سایت IMDB دریافت کرده و در خود ذخیره کند. سپس برای مشاهده مشخصات فیلم مورد نظرتان نیازی نیست آنلاین شوید. بلکه میتوانید بدون نیاز به اینترنت، اطلاعات مورد نظر خود را از این نرم افزار دریافت کنید.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار این است که میتواند خودش به صورت روزانه به سایت  IMDB متصل شده و مشخصات فیلم های جدید را دریافت کند و در اختیار شما قرار دهد. حتی اگر یک ماه هم به این نرم افزار سر نزنید، این نرم افزار مشخصات تمام فیلم های یک ماه قبل را دریافت میکند و هر زمان که آن را باز کنید به شما نمایش میدهد.

 

با این توضیحات، اگر علاقمند به فیلم های سینمایی هستید و میخواهید از جدیدترین فیلم ها با خبر شوید، حتما از این نرم افزار استفاده کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 10 / 4 / 1393 ساعت: 9:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تنظیم نور لپ تاپ - Adjust Laptop Brightness 2.0

بازدید: 1654
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار تنظیم نور لپ تاپ - Adjust Laptop Brightness 2.0

نظیم نور لپتاپ، یکی از دغدغه های همیشگی کاربران لپتاپ است. چون میخواهند میزان نور و روشنایی لپتاپ خود را طوری تنظیم کنند که هم بهترین تصویر را داشته باشند و هم اینکه باتری لپتاپ شان زود خالی نشود.

 

حتی اگر لپتاپ شما به برق هم متصل باشد، تنظیم نور لپتاپ کمک میکند تا بهترین کیفیت تصویر را داشته باشید.

 

نرم افزار Adjust Laptop Brightness یک ابزار کوچک و بسیار ساده برای تنظیم نور لپتاپ و مانیتور است. توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی و با کمک یک اسلایدر میزان روشنایی صفحه را تنظیم کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به تنظیمات مختلف و پیچیده در کنترل پنل ندارید.

 

این نرم افزار حتی بر روی کامپیوترهای دسکتاپ (PC) که به مانیتور متصل هستند و قابلیت تنظیم نور نرم افزاری ندارند نیز قابل استفاده است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 10 / 4 / 1393 ساعت: 9:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار پيدا كردن فايل های تكراری - Easy Duplicate Finder 4.4

بازدید: 1514
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار پيدا كردن فايل های تكراری - Easy Duplicate Finder 4.4

وجود فایل های تکراری در فولدرها و درایوهای مختلف، یکی از مشکلات بیشتر کاربران است. این موضوع نه تنها باعث هدر رفتن فضای دیسک شما میشود، بلکه در هنگام ذخیره و آرشیو کردن اطلاعات نیز دردسر ساز است.

مثلا یک گلچین از آهنگ های خود روی CD رایت میکنید، و بعدا متوجه میشوید که بعضی از آهنگ ها چند بار تکرار شده اند.

 

گاهی اوقات ممکن است یک فایل با اسم های مختلف در کامپیوتر شما ذخیره شده باشد. (مثلا فیلمی را 2 بار دانلود کرده اید و اسم فایل با هم فرق میکند) در این صورت با جستجوی اسم فایل نمیتوانید موارد تکراری را پیدا کنید.

 

نرم افزار Easy Duplicate Finder یک ابزار کامل برای جستجو و پیدا کردن فایل های تکراری است. این نرم افزار قادر است فایل ها را بر اساس محتوای آنها جستجو کند. به همین علت اگر فایلی با چند اسم ذخیره شده باشد، به راحتی قابل شناسایی است.

 

این نرم افزار قادر است در صورت تایید کاربر، فایل های تکراری را به صورت اتوماتیک حذف کند. فرقی نمیکند فایل مورد نظر از چه فرمتی باشد. عکس، فیلم، موسیقی، متن، و ...

 

نسخه جدید نرم افزار Easy Duplicate Finder به تازگی منتشر شده است. شما میتوانید سایر قابلیت های این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه کرده در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 8 / 4 / 1393 ساعت: 11:51 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار حرفه ای ضبط صدا - Adrosoft AD Audio Recorder 2.3

بازدید: 1985
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار حرفه ای ضبط صدا - Adrosoft AD Audio Recorder 2.3

دانلود نرم افزار حرفه ای ضبط صدا

Adrosoft AD Audio Recorder 2.3

(ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر + ضبط مخفیانه صدا از میکروفن)

ویندوز خودش یک نرم افزار ساده برای ضبط صدا (Sound Recorder) دارد. این نرم افزار را میتوانید با تایپ sndrec32 در کادر Run ویندوز اجرا کنید. و یا اسم آن را در ویندوز جستجو کرده و پیدا کنید. این نرم افزار، یک ابزار بسیار ساده و ابتدایی برای ضبط صدا از طریق میکروفن است. معمولا این ابزار بیشتر برای تست میکروفن استفاده میشود و کارایی چندانی برای ضبط صدا ندارد!

 

اگر میخواهید یک ابزار حرفه ای برای ضبط صدا داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder محصولی از کمپانی Adrosoft است که کارش تولید نرم افزارهای ساده و کم حجم است. این نرم افزار یک برنامه ساده و کامل برای ضبط صدا در کامپیوتر میباشد.

 

ضبط صدا توسط این نرم افزار به دو شکل امکان پذیر است:

- ضبط صدا از طریق میکروفن

- ضبط صدا از روی کارت صدا (ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر)

 

علاوه بر این، نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder دارای حالت Sound Activated Modeاست. یعنی میتواند وقتی صدایی در محیط وجود دارد آن را ضبط کند. و وقتی صدایی وجود ندارد ضبط را متوقف کند. این قابلیت در برخی از ضبط های حرفه ای وجود دارد و اکنون شما میتوانید توسط این نرم افزار آن را داشته باشید.

 

قابلیت Sound Activated Mode برای ضبط مخفیانه صدا بسیار کاربرد دارد. فرض کنید بخواهید صدای یک محیط را در مدت دو هفته ضبط کنید. قطعا به صورت عادی امکان پذیر نیست. چون فایلی با حجم بسیار عظیم تولید خواهد شد که بیشتر آن سکوت است. اما این نرم افزار میتنواند فقط در صورت تشخیص صدا در محیط شروع به ضبط صدا کند. و هنگام سکوت، ضبط را متوقف سازد.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 6 / 4 / 1393 ساعت: 8:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد - PasteCopy.NET

بازدید: 1307
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد - PasteCopy.NET

وقتی شما روی فایلی کلیک راست میکنید و گزینه Copy را میزنید، آدرس آن فایل در حافظه ای به نامکلیپ بورد (Clipboard) ذخیره میشود. سپس وقتی در جای دیگری گزینه Paste را میزنید، ویندوز این حافظه را میخواند و میفهمد که چه چیزی را باید در اینجا Paste کند.

 

همچنین وقتی متنی را انتخاب و آن را Copy میکنید متن مورد نظر در همین حافظه قرار میگیرد. و هنگام Paste کردن از همین حافظه خوانده میشود و درج میگردد.

 

در حالت عادی، ویندوز یک حافظه Clipboard بیشتر ندارد. یعنی با قرارگیری هر اطلاعات جدیدی در کلیپ بورد، اطلاعات قبلی از بین میرود.

 

اما برخی از نرم افزارها هستند که میتوانند Clipboard را مدیریت کرده و به تعداد نامحدود حافظه موقت کلیپ بورد در اختیار شما قرار دهند. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار PasteCopy.NET است.

 

وظیفه نرم افزار PasteCopy.NET ، مدیریت حافظه کلیپ بورد است. این نرم افزار هر چیزی که در کلیپ بورد قرار میگیرد را به صورت یک لیست ذخیره میکند و میتواند در هر زمان آن را در اختیار کاربر قرار دهد. مثلا اگر روی 10 فایل مختلف به ترتیب کلیک راست کرده و Copy را بزنید، بعدا میتوانید با کمک این نرم افزار انتخاب کنید که کدام فایل در کجا Paste شود.

 

با این توضیحات، اگر احساس میکنید که این نرم افزار به درد شما میخورد، میتوانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 4 / 4 / 1393 ساعت: 11:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جستجوی یک رشته متنی در داخل فایل ها - LookDisk 6

بازدید: 1419
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار جستجوی یک رشته متنی در داخل فایل ها - LookDisk 6

نرم افزاری که بتواند درون فایل ها را برای پیدا کردن یک متن (رشته متنی) جستجو کند، برای کاربران عادی چندان جذاب نیست. چون کاربردی برای آنها ندارد. اما کاربران حرفه ای و همینطور برنامه نویسان قدر چنین نرم افزاری را میدانند!

 

اگر شما اهل برنامه نویسی باشید شاید برایتان پیش آمده باشد که به دنبال یک متن در مجموعه ای از فایل ها باشید. فرض کنید چند ماه پیش از یک تابع در یکی ار برنامه هایتان استفاده کرده اید و حالا دوباره به آن احتیاج دارید. اما یادتان نیست که این تابع در کدام فایل بود. راه معمولی این است که تمام پروژه های قبلی خود را به ترتیب در یک ادیتور باز کنید و اسم تابع مورد نظر را جستجو کنید. اما این کار چقدر طول میکشد؟

 

نرم افزار LookDisk میتواند یک متن را در بین تمام فایل های موجود در یک فولدر جستجو کند! این جستجو فقط شامل فایل های متنی نیست. بلکه میتواند رشته های متنی (String) را در هر فایلی جستجو و پیدا کند.

 

پیدا کردن فایل های تکراری در سیستم، از سایر قابلیت های این نرم افزار است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 4 / 4 / 1393 ساعت: 11:21 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید دایرکت ایکس - DirectX 9.29.1974

بازدید: 1307
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نسخه جدید دایرکت ایکس - DirectX 9.29.1974

دایرکت ایکس چیست؟

Microsoft DirectX شامل مجموعه ای از رابط های کاربردی (API) است که وظیفه آن هماهنگ سازی کدهای برنامه نویسی گرافیکی (مثل بازی ها و نرم افزارهای سه بعدی) با سخت افزار کامپیوتر است. به همین دلیل بیشتر نیاز کاربران ویندوز به DirectX ، وقتی است که میخواهند یک بازی سه بعدی نصب کنند.

 

وقتی که یک کمپانی بازی سازی اقدام به تولید یک بازی برای ویندوز میکند، از رابط هایی که قبلا توسط مایکروسافت ارائه شده است کمک میگیرد. بنابر این وقتی شما به عنوان یک کاربر آن بازی را نصب میکنید، باید توابع DirectX را در ویندوز خود داشته باشید تا بازی قابل اجرا باشد. این موضوع برای نرم افزارهای گرافیکی و سه بعدی سازی نیز صدق میکند.

 

همانطور که گفته شد، DirectX شامل مجموعه ای از رابط های مایکروسافت است. این رابط ها عبارتند از:

 

DirectDraw, Direct3D, DXGI, DirectInput, DirectPlay, DirectSound, DirectSound3D, DirectMusic,
DirectX Media, DirectX Transform, DirectShow, DirectX Media Objects, DirectSetup

 

همگی این اجزا، مجموعه ای با عنوان مایکروسافت دایرکت ایکس را تشکیل میدهد.

 

 

آیا شما به نصب DirectX نیاز دارید؟

اگر کاربر ویندوز هستید، قطعا باید دایرکت ایکس را روی ویندوز خود داشته باشید. البته همه نسخه های ویندوز به صورت پیش فرض دارای DirectX هستند. اما ممکن است برای یک بازی یا نرم افزار خاص، نیاز به نسخه جدیدتری از دایرکت ایکس داشته باشید. و یا ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری، بخشی از رابط های دایرکت ایکس پاک شده باشند.

 

اگر برای اجرای یک بازی یا نرم افزار با خطای DirectX مواجه شدید، یعنی لازم است که یک نسخه جدید آن را نصب کنید.

 

 

نصب نسخه جدید DirectX چه مزایایی برای ویندوز دارد؟

- افزایش شتاب کارت گرافیکی

- بهینه سازی گرافیکی سیستم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری

- فعال سازی قابلیت های جدید در کارت گرفیک های پیشرفته

- افزایش سرعت سیستم در هنگام اجرای بازی های جدید

- رفع خطاهای مربوط به DirectX

- افزایش راندمان صوتی سیستم

 

 

کدام نسخه DirectX ؟

نرم افزار DirectX در نسخه های مختلفی ارائه شده است. و هر نسخه آن هم دارای چندین آپدیت است. اینکه شما به کدام نسخه از دایرکت ایکس نیاز دارید، بستگی به بازی یا نرم افزاری دارد که نیازمند DirectX است. یعنی بستگی به این دارد که آن کمپانی بازی سازی از رابط های کدام نسخه در بازی خود استفاده کرده باشد.

 

اما پرکاربرد ترین نسخه DirectX برای کاربران ویندوز، نسخه 9 است. با نصب این نسخه، اکثر بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی بدون مشکل اجرا میشوند.

 

جدیدترین آپدیت از DirectX 9 را میتوانید در ادامه مطلب از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 3 / 4 / 1393 ساعت: 12:21 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ایجاد لیست از فایل های یک فولدر و پرینت آن - Directory List and Print Pro 2.17

بازدید: 1362
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار ایجاد لیست از فایل های یک فولدر و پرینت آن - Directory List and Print Pro 2.17

تا به حال در سایت سرزمین دانلود چندین نرم افزار در زمینه تهیه لیست از فایل ها و فولدرها به شما معرفی کرده ایم. در این مطلب نیز قصد داریم به بررسی نرم افزار دیگری در این زمینه بپردازیم.

 

نرم افزار Directory List & Print میتواند محتویات یک فولدر را به صورت یک لیست ساده نمایش دهد. این لیست شامل اسم فایل، پسوند، تاریخ تغییر، حجم، و برخی مشخصات دیگر است.

 

لیستی که توسط این نرم افزار ایجاد میشود را میتوان به صورت یک فایل متنی ذخیره کرد. یا میتوانید آن را کپی گرفته و در نرم افزار دیگری (مثل Word یا Excel) وارد کنید. همچنین این لیست به صورت یک متن ساده است که به راحتی میتوانید از آن پرینت بگیرید.

 

یکی از مهم ترین کاربردهای این نرم افزار، تهیه فهرست از فایل ها (جهت آرشیو کردن) است. شما میتوانید جزئیات موجود در فهرست فایل ها را طبق سلیقه خود حذف یا اضافه کنید.

 

نرم افزار Directory List & Print نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه محیط ساده تری دارد که باعث میشود کار با آن برای کاربران مبتدی راحت تر باشد. نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 3 / 4 / 1393 ساعت: 12:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تهیه لیست از فایل ها و فولدرها - STG FolderPrint Plus 4

بازدید: 1770
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار تهیه لیست از فایل ها و فولدرها - STG FolderPrint Plus 4

نرم افزار STG FolderPrint Plus 4 میتواند یک لیست ساده و کامل از فایل ها و فولدرهای موجود در کامپیوتر شما ایجاد کند.

 

بسیاری از کاربران، آهنگ های مورد علاقه خود را در کامپیوتر یا DVD آرشیو میکنند. آنهایی هم که فضای بیشتری دارند اقدام به آرشیو فیلم میکنند. اگر شما هم دارای آرشیو فیلم یا موسیقی هستید، حتما دوست دارید یک لیست کامل از آرشیو خود تهیه کنید.

 

اگر کاربر منظمی هستید و فایل ها را به صورت صحیح نام گذاری و دسته بندی کرده اید، میتوانید با کمک ابزارهای مخصوص یک لیست کامل از آنها تهیه کنید. بدون اینکه لازم باشد خودتان چیزی را تایپ کنید.

 

نرم افزار STG FolderPrint Plus 4 یکی از این ابزارهاست. که میتواند لیست کامل و دقیقی از فایل ها و فولدرهای موجود در یک مسیر خاص ایجاد کند. فرقی نمیکند فایل ها در هارد دیسک، فلش مموری، یا DVD باشد. کافیست آدرس درایو مورد نظر را به نرم افزار بدهید تا به سرعت یک لیست متنی دقیق در اختیار شما قرار دهد.

 

این نرم افزار میتواند زیرشاخه ها (فولدر های داخلی) را نیز فهرست کند. نرم افزار STG FolderPrintدارای تنظیماتی است که به شما کمک میکند اطلاعات اضافه را از لیست حذف کرده و آن را به شکل مورد نظر خود دربیاورید. لیست نهایی دارای ظاهر ساده متنی است که به راحتی میتوانید از آن پرینت بگیرید. یا آن را به صورت فایل Text یا HTML ذخیره کنید.

 

نرم افزار STG FolderPrint علاوه بر کاربری خانگی، در ادارات و شرکت ها نیز بسیار مفید است و از آن میتوان برای تهیه فهرست از فایل های اداری و سندهای آفیس استفاده کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 1 / 4 / 1393 ساعت: 19:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ویرایش و تنظیم زیرنویس فیلم - Subtitle Edit 3.3

بازدید: 1752
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار ویرایش و تنظیم زیرنویس فیلم - Subtitle Edit 3.3

نرم افزار Subtitle Edit یک ابزار رایگان برای ویرایش زیرنویس فیلم است. یکی از مهم ترین کاربردهای این نرم افزار، تنظیم زیرنویس است.

 

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که یک فیلم و زیرنویس آن را از اینترنت دانلود کنید و متوجه شوید زیرنویس با فیلم هماهنگ نیست. مثلا جلوتر یا عقب تر از فیلم پخش میشود. برای برطرف کردن این مشکل، باید زیرنویس را هماهنگ (Sync) کنید. و نرم افزار Subtitle Edit به شما کمک خواهد کرد. توسط این نرم افزار شما میتوانید زمان شروع و پایان نمایش هر خط از زیرنویس را تنظیم کنید.

 

علاوه بر این، امکان تغییر در متن زیرنویس هم وجود دارد. یا اگر بخشی از فیلم زیرنویس ندارد میتوانید خودتان آن را اضافه کنید. حتی میتوانید یک فیلم کامل را زیرنویس کنید تا خدمتی به هم وطنان تان کرده باشید!

 

امکان تغییر فرمت زیرنویس، از سایر قابلیت های این نرم افزار است.

(SUP to SRT, SUB to SRT, DVD to SRT)

 

نسخه جدید این نرم افزار ویرایش زیرنویس به تازگی منتشر شده و در ادامه مطلب میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 30 / 3 / 1393 ساعت: 17:40 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار پاک سازی فعالیت های کاربر در ویندوز - Pointstone Total Privacy 6.3

بازدید: 1175
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار پاک سازی فعالیت های کاربر در ویندوز - Pointstone Total Privacy 6.3

نرم افزار Pointstone Total Privacy پیشرفته ترین ابزارها برای پاک سازی ویندوز را فراهم میکند. این پاک سازی با هدف حفظ امنیت کاربر انجام میشود و از شما در مقابل خطرات جدید سایبری محافظت میکند.

 

یکی از مهم ترین بخش های پاک سازی که توسط این نرم افزار انجام میشود، حذف سابقه کاربر از تمام مرورگرهای اینترنت است. یعنی سابقه جستجوها، سایت های بازدید شده، شناسه و پسوردها، صفحات ذخیره شده، کوکی، و ... همگی طبق نظر کاربر حذف میشوند تا هیچ اثری از وب گردی های کاربر باقی نماند.

 

یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار شناسایی و حذف پلاگین های تبلیغاتی است که بدون اجازه و توسط سایت های مختلف نصب شده اند. این نرم افزار امکان تشخیص بیش از 500 پلاگین تبلیغاتی را دارد.

 

از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پاکسازی هارد دیسک اشاره کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 28 / 3 / 1393 ساعت: 9:3 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار انجام کارهای تکراری در ویندوز - Easy Macro Recorder 4.6

بازدید: 1703
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار انجام کارهای تکراری در ویندوز - Easy Macro Recorder 4.6

همه ما تجربه انجام کارهای تکراری در ویندوز یا یک نرم افزار خاص را داریم.

مثلا تصور کنید فولدری شامل صدها فایل متنی داریم و میخواهیم یکی یکی آنها را باز کنیم و یک خط به اول هر کدام اضافه کنیم.

یا تصور کنید میخواهیم هزار عکس را به ترتیب وارد فتوشاپ کنیم و بعد از قرار دادن یک افکت خاص آنها را ذخیره کنیم. یا کارهای تکراری دیگری از این قبیل.

 

این کارهای تکراری گاهی چندین ساعت طول میکشند. در این موارد، میتوانید از یک نرم افزار انجام کارهای تکراری استفاده کنید.

 

شاید نمونه تکرار کارها (Macro) را در نرم افزارهایی مثل Word دیده باشید. اما مزیت نرم افزارهای انجام کارهای تکراری این است که مختص برنامه خاصی نیستند و در هر کجای ویندوز و در هر نرم افزاری میتوان از آنها برای اجرای اتوماتیک کارهای تکراری استفاده کرد.

 

روش کار این نرم افزارها به این صورت است که شما نرم افزار را اجرا میکنید و شروع به ضبط کارها میکنید. سپس نرم افزار هر کاری که با ماوس و کیبورد انجام دهید را ضبط میکند. بعد از یک دور انجام کار، عملیات ضبط را متوقف میکند. این عملیات به صورت یک ماکرو (Macro) ذخیره میشود. سپس میتوانید این ماکرو را اجرا کنید تا همان کارها را به ترتیب و با سرعت و دقت انجام دهد. عملیات ضبط شده آنقدر تکرار میشود تا خودتان آن را متوقف کنید. (البته امکان تعیین تعداد تکرار هم وجود دارد)

 

یکی از بهترین نرم افزارهای انجام کارهای تکراری، نرم افزار Easy Macro Recorder است. کار با این نرم افزار بسیار ساده است. در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید و در صورت تمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 28 / 3 / 1393 ساعت: 8:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جستجوی سریع در ویندوز - VX Search Ultimate 5.8

بازدید: 1687
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار جستجوی سریع در ویندوز - VX Search Ultimate 5.8

یکی از بهترین و پر استفاده ترین ابزارها در ویندوز، ابزار جستجو یا همان Search است. این ابزار در نسخه های قدیمی ویندوز فقط برای جستجوی فایل استفاده میشد. اما در نسخه های جدید میتوان از آن برای پیداکردن فایل، برنامه های ویندوز، تنظیمات سیستم، کامپیوترهای شبکه، و حتی سایت ها و ابزارهای اینترنتی استفاده کرد.

 

اما هنوز هم مهم ترین کاربرد Search ویندوز، پیدا کردن فایل ها و فولدرهای موجود بر روی هارددیسک، CD و DVD، یا فلش مموری است.

 

تنها اشکالی که ابزار Search ویندوز دارد این است که همه کاربران را به چشم یک کاربر مبتدی نگاه میکند که خودش هم نمیداند به دنبال چه چیزی میگردد!

مثلا شما در درایو F جستجو میکنید، اما پوشه های ویندوز و حتی کنترل پنل را هم میگردد. شما به دنبال یک فایل هستید، ابزارهای مربوط به آن را هم در نتایج نشان میدهد. هرچند این موضوع برای کاربران مبتدی خوب است، ولی کاربران حرفه ای را خسته میکند.

 

بنابر این اگر شما یک کاربر حرفه ای ویندوز هستید، باید از یک ابزار جستجوی حرفه ای هم استفاده کنید!

 

نرم افزار VX Search Ultimate یک ابزار کاملا حرفه ای و سریع برای جستجوی فایل در ویندوز است. این نرم افزار فقط مختص جستجوی فایل بوده ونتایجی بسیار سریع تر و دقیق تر از Search ویندوز ارائه میکند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 26 / 3 / 1393 ساعت: 10:2 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار حفظ امنیت سیستم - Advanced System Protector 2.1

بازدید: 1267
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار حفظ امنیت سیستم - Advanced System Protector 2.1

به دنبال یک ابزار کامل و پیشرفته برای محافظت از ویندوز خود هستید؟ نرم افزار Advanced System Protector را امتحان کنید!

 

Advanced System Protector شامل مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای محافظت از سیستم شما در برابر خطرات امنیتی است. این نرم افزار میتواند فایل های آلوده، برنامه های جاسوسی، پلاگین های تبلیغاتی، ویروس، و سایر بدافزارها را شناسایی کرده و حذف کند.

 

نرم افزار Advanced System Protector مورد تایید و حمایت مایکروسافت بوده یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 26 / 3 / 1393 ساعت: 9:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1

بازدید: 3164
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1

آیا علاقه دارید قدرت گرافیکی کامپیوتر خود را تست کنید؟ آیا میخواهید بدانید امتیاز کارت گرافیککامپیوتر شما در مقایسه با سایر کامپیوترهای دنیا چند است؟

 

نرم افزار 3DMark Vantage میتواند قدرت گرافیکی کامپیوتر شما را تست کند و آن را محک بزند. سپس با توجه به نتایج تست، به کامپیوتر شما امتیاز میدهد. به این ترتیب شما میتوانید توانایی گرافیکی سیستم خود را با کامپیوتر های روز دنیا مقایسه کنید.

 

این نرم افزار برای تست کارت گرافیک (و در کل توانایی گرافیکی سیستم) از DirectX 10 استفاده میکند. و میتواند توانایی سیستم شما برای اجرای بازی های کامپیوتری را محک بزند. (Gaming Performance)

 

نرم افزار 3DMark Vantage یک مرجع قابل اطمینان برای بازی خور ها در سراسر دنیاست. افرادی که مهم ترین کارشان با کامپیوتر انجام بازی های گرافیکی است، در هنگام خرید سیستم جدید برای تست قدرت گرافیکی آن از این نرم افزار استفاده میکنند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 18 / 3 / 1393 ساعت: 10:12 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نرم افزار بهینه سازی و تست هارد دیسک - HD Tune Pro 5.5

بازدید: 2282
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار بهینه سازی و تست هارد دیسک - HD Tune Pro 5.5

میخواهید از سلامتی و کارکرد صحیح هارد کامپیوتر خود مطمئن شوید؟ پس در این مطلب با سرزمین دانلود همراه باشید.

 

نرم افزار HD Tune Pro متخصص تست هارد دیسک است. این نرم افزار میتواند با انجام تست های مختلف، کارایی دیسک سخت را بررسی کرده و به شما گزارش دهد.

 

چنانچه خطایی در کارکرد هارد وجود داشته باشد (مثل اشکال در خواندن و نوشتن اطلاعات، سکتورهای معیوب، سرعت کم، و ...) این نرم افزار میتواند آنها را تشخیص دهد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 14 / 3 / 1393 ساعت: 19:17 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نمایش مشخصات هارد دیسک - Crystal DiskInfo 6

بازدید: 1629
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار نمایش مشخصات هارد دیسک - Crystal DiskInfo 6

هارد دیسک (Hard Disk) یا همان دیسک سخت، وظیفه ذخیره سازی فایل ها را در کامپیوتر بر عهده دارد. به همین دلیل مراقبت و کنترل همیشگی آن بسیار مهم است.

 

هارد دیسک که در اصطلاح به آن HDD نیز گفته میشود، به تازگی رقیب جدیدی به نام SSD پیدا کرده است. در SSD بر خلاف HDD خبری از موتور و چرخ دنده های مکانیکی نیست و سرعت دسترسی به اطلاعات در آن بیشتر است. و البته قیمت آن نیز بسیار بالاتر است.

 

دیسک ذخیره سازی در کامپیوتر شما چه HDD باشد و چه SSD باید همیشه مراقب آن باشید. چون وظیفه نگهداری از اطلاعات ارزشمند شما را بر عهده دارد. و خرابی آن باعث از دست رفتن فایل هایتان خواهد شد.

 

نرم افزار Crystal DiskInfo میتواند اطلاعات دقیق و کاملی در مورد فضای ذخیره سازی کامپیوتر شما (چه HDD و چه SSD) در اختیارتان قرار دهد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393 ساعت: 12:0 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نمایش انواع فایل - Universal Viewer Pro 6.5

بازدید: 1357
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار نمایش انواع فایل - Universal Viewer Pro 6.5

گاهی اوقات فایلی در کامپیوتر خود داریم که برای ویندوز ناشناخته است. یعنی هیچ نرم افزاری برای باز کردن و نمایش آن در ویندوز وجود ندارد. یکی از کارهایی که در این موارد میتوان انجام داد این است که پسوند آن فایل را در گوگل جستجو کنیم و ببینیم با چه نرم افزاری باز میشود. سپس نرم افزار مورد نیاز را دانلود کنیم.

 

اما این کار هم مشکلاتی دارد. حتی اگر نرم افزار لازم را پیدا کنیم، شاید مجبور شویم یک برنامه حجیم را دانلود و نصب کنیم و بعد از مشاهده فایل مورد نظر متوجه شویم که آن را لازم نداریم. در این صورت وقت و پهنای باندی که برای دانلود نرم افزارهای مورد نیاز صرف کرده ایم بیهوده خواهد شد.

 

راه حل منطقی در این موارد، استفاده از یک نمایش دهنده همه کاره است. یعنی نرم افزاری که بتواندانواع فایل ها را باز کرده و نمایش دهد.

 

نرم افزار Universal Viewer Pro یکی از این نرم افزارها برای پخش انواع فرمت های مختلف فایلاست. این نرم افزار میتواند نوع فایل ناشناخته را تشخیص داده و آن را نمایش دهد. به این ترتیب از جستجو برای نرم افزارهای مختلف راحت خواهید شد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393 ساعت: 11:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ایجاد نقطه بازگشت در ویندوز - Toolwiz Time Freeze 2.2

بازدید: 1486
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار ایجاد نقطه بازگشت در ویندوز - Toolwiz Time Freeze 2.2

نرم افزار Toolwiz Time Freeze رقیبی تازه وارد برای نرم افزارهایی مثل Deep Freeze است.

 

کار این نرم افزار، محافظت از ویندوز شما در برابر تغییرات ناخواسته است. این نرم افزار هم برای کامپیوترهای عمومی (مثل کافی نت و سایت دانشگاه و مدارس) مفید است و هم برای کاربران شخصی.

 

شما میتوانید توسط این نرم افزار یک نقطه بازگشت در ویندوز خود ایجاد کنید. به این معنی که هر زمان که مایل باشید بتوانید تمام تنظیمات و فایل های خود را به همان شکلی که در زمان ایجاد نقطه بازگشت بود بازگردانی کنید.

 

مثلا اگر فایلی حذف یا اضافه شود، تنظیمات تغییر کند، کامپیوتر ویروسی شود، تنظیمات فونت و ظاهر ویندوز به هم بریزد، و ... این نرم افزار میتواند همه را به حالت اول (یعنی زمان ایجاد نقطه بازگشت) برگرداند.

 

شاید بتوان کار این نرم افزار را با System Restore ویندوز مقایسه کرد. اما نرم افزار Toolwiz Time Freeze دارای امکانات کامل تری است.

 

یکی از کاربردهای مهم این نرم افزار، استفاده در کامپیوترهای عمومی است. شما میتوانید این نرم افزار را مثلا بر روی کامپیوترهای کافی نت نصب کنید. حالا هر چقدر هم که کاربران مختلف پای سیستم باشند و فایل های مختلف را حذف و اضافه کنند یا در مرورگر تغییراتی ایجاد کنند یا تنظیمات ویندوز را عوض کنند فقط با ریستارت کردن ویندوز همه چیز به حالت اول برمیگردد! جالب است نه؟

 

نسخه جدید نرم افزار Toolwiz Time Freeze به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393 ساعت: 11:53 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نمایش مشخصات پردازنده (CPU) کامپیوتر - CPU-Z 1.6

بازدید: 1659
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار نمایش مشخصات پردازنده (CPU) کامپیوتر - CPU-Z 1.6

مغز متفکر هر کامپیوتر است. CPU مخفف عبارت Central Processing Unit (واحد پردازش مرکزی) است.

 

در واقع تمام محاسبات و پردازش ها توسط CPU انجام میشود. به همین دلیل است که مهم ترین فاکتور در تعیین سرعت یک کامپیوتر، پردازنده یا CPU آن است.

 

حتی در گوشی های موبایل نیز حرف اول و آخر را CPU میزند. به همین دلیل کمپانی های بزرگ همیشه برای ساخت CPU های کوچک تر و قدرتمند تر تلاش میکنند.

 

شاید جالب باشد اگر بدانید که سیستم پردازنده در کامپیوترهای اولیه به بزرگی یک اتاق بود! پردازنده ها به مرور کوچک تر و قوی تر شدند. تا جایی که امروز پردازنده هایی به اندازه یک دانه ارزن ساخته میشوند که قدرت و سرعت بسیار بالایی دارند.

 

از این مقدمه که بگذریم، در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که قادر است مشخصات دقیق CPU کامپیوتر را به شما نشان دهد.

 

نرم افزار CPU-Z میتواند دقیق ترین جزئیات مربوط به CPU مثل شرکت تولید کننده، سرعت، مقدار حافظه Cache، مدل، سرعت باس، و ... را نمایش دهد. استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ دانش فنی ندارد. تنها کافیست آن را اجرا کنید و مشخصات دقیق پردازنده کامپیوتر خود را ببینید.

 

علاوه بر اطلاعات CPU، این نرم افزار قادر است مشخصات سایر قطعات مثل رم و کارت گرافیک را نیز نمایش دهد.

دانلود در ادامکه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 19:54 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها - TweakNow FileRenamer

بازدید: 1659
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها - TweakNow FileRenamer

بهترین راه برای اینکه همیشه فایل هایمان مرتب باشد و به راحتی بتوانیم فایل مورد نظرمان را در آرشیو خود پیدا کنیم این است که آنها را با نظم و ترتیب دسته بندی و نام گذاری کنیم. مخصوصا اگر فایل های عکس یا موسیقی (MP3) باشد.

 

نام گذاری مرتب فایل ها علاوه بر اینکه امکان پیدا کردن آنها را ساده تر میکند، باعث میشود تا به ترتیب در هر فولدر نمایش داده شوند.

 

فرض کنید فولدری شامل 100 عکس از جشن تولد خود دارید و میخواهید آنها را به ترتیب از  My Party 100 تا My Party 200 نام گذاری کنید. چه راهی به ذهنتان میرسد؟

 

یکی از روش ها این است که همه آنها را انتخاب (Select) کنید و گزینه Rename را بزنید. اما این روش بسیار محدود است و انتخاب های زیادی برای نام گذاری به صورت دلخواه ندارید.

 

اما توسط نرم افزار TweakNow FileRenamer میتوانید هر تعداد فایل و فولدر را به راحتی و به صورت دلخواه خود تغییر نام دهید. این نرم افزار میتواند فایل ها را با شماره، حروف الفبا، و یا به صورت های دیگر تغییر نام دهد.

 

ویرایش Tag در حین تغییر نام، از سایر قابلیت های این نرم افزار است.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 9:48 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2

بازدید: 1493
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2

آیا دوست دارید به محض انتشار نسخه جدید یک نرم افزار از آن باخبر شوید؟

 

هرکدام از ما ده ها نرم افزار مختلف بر روی ویندوز خود نصب کرده ایم. بسیاری از آنها نرم افزارهای محبوب و پرکاربرد ما هستند که همیشه با آنها سروکار داریم. و چه بهتر که همیشه جدیدترین ورژنآنها را بر روی ویندوز خود داشته باشیم.

 

اما اطلاع از به روز رسانی تمام نرم افزارها کار بسیار سختی است. باید به سایت تک تک آنها سر بزنیم و ببینیم که آیا نسخه جدیدی منتشر شده است یا خیر.

البته بعضی از نرم افزارها امکان Check for Update دارند که بلافاصله بعد از انتشار یک نسخه جدید کاربر را مطلع میکنند. اما این قابلیت در همه نرم افزارها وجود ندارد.

جستجوی سایت های دانلود برای اطلاع از نسخه های جدید هم کار دشوار و زمان گیری است.

 

در این مطلب، نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که به راحتی میتواند شما را از جدیدترین نسخه از نرم افزارها مطلع کند.

 

نرم افزار Software Informer قادر است تا سیستم شما را اسکن کرده و لیست تمام نرم افزارها و بازی های نصب شده را کنترل کند. سپس از طریق بانک اطلاعاتی خود (به صورت آنلاین) آخرین ورژن از هر نرم افزار را دریافت کرده و اگر جدیدتر از نسخه نصب شده در سیستم شما باشد، به شما اطلاع خواهد داد.

 

کافیست تا نرم افزار Software Informer را نصب و اجرا کنید. سپس این نرم افزار لیستی از برنامه های نصب شده در سیستم به همراه ورژن آنها را نمایش میدهد. و اگر نسخه جدیدی برای هر نرم افزار منتشر شده باشد به شما اطلاع خواهد داد.

 

اگر فقط میخواهید از آپدیت چند نرم افزار خاص با خبر شوید، میتوانید آنها را در این نرم افزار تیک بزنید تا فقط در مورد آن نرم افزارهای خاص به شما اطلاع رسانی کند.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 9:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی (برطرف کننده خطاهای نرم افزاری) - Microsoft Visual C Redistri

بازدید: 1707
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی (برطرف کننده خطاهای نرم افزاری) - Microsoft Visual C Redistri

بسیاری از نرم افزارها و بازی های ویندوز توسط زبان برنامه نویسی ویژوال سی (++Visual C) نوشته میشوند. این برنامه ها برای اینکه بدون مشکل اجرا شوند نیاز به فایل های کمکی (مثل توابع DLL) دارند.

 

بیشتر نرم افزارهای معتبر و معروف در هنگام نصب، فایل های مورد نیاز ++Visual C را نیز در ویندوز کپی میکنند تا بدون مشکل اجرا شوند. اما برخی از نرم افزارها اینطور نیستند و از توابع موجود در ویندوز کمک میگیرند. حالا اگر به هر دلیل فایل های مورد نیاز ++Visual C در ویندوز وجود نداشته باشد، اجرای این نرم افزارها امکان پذیر نخواهد بود.

 

در این مواقع، خطایی ظاهر میشود که عنوان پنجره آن این است :

 

Microsoft Visual C++ Runtime Library

 

هرگاه با خطایی به این شکل مواجه شدید، در نظر داشته باشید که برنامه ای که در حال اجرای آن هستید نیاز به یکی از فایل های ++Visual C دارد که در ویندوز شما موجود نیست.

 

 

برای حل این مشکل، باید پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی را نصب کنید. این پکیج به صورت رسمی از طرف مایکروسافت منتشر شده و خطاهای ویژوال سی را برطرف میکند.

 

این پکیج، Microsoft Visual C++ Redistributable Package نام دارد و در ادامه میتوانید نسخه جدید آن را دانلود کنید.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 17:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار افکت وب کم - Video Booth Pro 2.5

بازدید: 1487
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار افکت وب کم - Video Booth Pro 2.5

امروزه همه لپتاپ ها مجهز به دوربین (وب کم) هستند. افرادی هم که کامپیوتر PC دارند معمولا یک WebCam به سیستم خود وصل میکنند تا برای چت تصویری یا ضبط فیلم مورد استفاده قرار گیرد.

 

در این مطلب نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که مخصوص وب کم بوده و بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

 

نرم افزار Video Booth برای ایجاد افکت در وبکم است. توسط این نرم افزار میتوانید تصویر خود را به شکل های مختلف و عجیب و غریب برای طرف مقابل نمایش دهید یا ضبط کنید.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 17:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

دیسک بوت راه اندازی سیستم - Ultimate Boot CD 5.2.7

بازدید: 2014
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
دیسک بوت راه اندازی سیستم - Ultimate Boot CD 5.2.7

وقتی ویندوز شما دیگر بالا نمیآید و نگران از دست دادن فایل های مهم خود در صورت نصب مجدد ویندوز هستید، هیچ چیز به اندازه یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند.

 

انواع دیسک های بوت برای راه اندازی سیستم وجود دارند که توسط گروه های نرم افزاری مختلف تولید شده اند. اما امکانات اصلی آنها تقریبا شبیه به یکدیگر است. یک دیسک بوت نجات معمولا امکان دسترسی به فایل های موجود در درایو های کامپیوتر را دارد، ابزارهای بازیابی و پشتیبان گیری از اطلاعات را دارد، و همچنین دارای آنتی ویروس بوتیبل است.

 

در این مطلب، یکی از بهترین دیسک بوت ها که ابزارهای مختلفی نیز دارد را به شما معرفی میکنیم.

 

دیسک بوت Ultimate Boot CD تقریبا 10 سال است که منتشر میشود و هر سال نسخه جدیدی با امکانات تازه ارائه میکند. این دیسک بوت امکان راه اندازی کامپیوتر شما (بدون نیاز به ویندوز) را دارد و ابزارهای مختلفی نیز در اختیار شما قرار میدهد که در مواقع اضطراری بسیار مفید خواهد بود.

 

نسخه جدید این دیسک بوت را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 17:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کپی سریع فایل ها - Ultra Copier

بازدید: 1667
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار کپی سریع فایل ها - Ultra Copier

همه ما با کپی کردن فایل ها و فولدرها در ویندوز آشنا هستیم. این کار را میتوان با سه روش انجام داد:

 

- کلیک راست: انتخاب گزینه Copy روی فایل مورد نظر، و گزینه Paste در مقصد

- میانبر صفحه کلید: Ctrl+C برای کپی ، Ctrl+V برای پیست

- کشیدن توسط ماوس و انداختن در محل جدید (Drag and Drop)

 

البته روش های دیگری هم برای این کار وجود دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند سرعت کپی برداری از فایل ها را افزایش دهد. یعنی شما به جای کپی عادی توسط خود ویندوز، از این نرم افزار برای کپی سریع استفاده میکنید.

 

نرم افزار Ultra Copier با عملکرد ویژه خود باعث افزایش سرعت کپی فایل ها و فولدرها در ویندوز میشود. این نرم افزار قابلیت های جالبی هم برای کپی برداری دارد. مثلا گزینه توقف موقت (Pause) را دارد که جای خالی آن همیشه در هنگام کپی برداری احساس میشود.


دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 17:1 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار فیلم برداری از محیط بازی ها - Mirillis Action 1.16

بازدید: 1605
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار فیلم برداری از محیط بازی ها - Mirillis Action 1.16

نسخه جدید نرم افزار فیلم برداری از محیط بازی ها، Mirillis Action 1.16 منتشر شد.

 

نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.

 

اما نرم افزار Mirillis Action مخصوص فیلم برداری از محیط بازی های درحال اجرا میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید فیلم هایی با کیفیت از صحنه های دلخواه در حین بازی تهیه کنید.

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید از ویدیوهای در حال اجرا در کامپیوتر خود فیلم برداری کنید. کاری که سایر نرم افزارهای فیلم برداری از صفحه نمایش قادر به انجام آن نیستند.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 16:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک - O&O Defrag Professional 17

بازدید: 1531
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک - O&O Defrag Professional 17

یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت شدن ویندوز، نامرتب بودن محل قرارگیری فایل ها در سطحهارد دیسک است. البته اشتباه نکنید! محل قرارگیری فیزیکی فایل ها در سطح هارد دیسک ربطی به آنچه شما در دسته بندی فولدرها در ویندوز میبینید ندارد.

 

وقتی فایلی در هارد دیسک ذخیره میشود، تعدادی از خانه های دیسک سخت را پر میکند. و فایل ها به همین ترتیب پشت سر هم در خانه های دیسک سخت قرار میگیرند. وقتی فایلی را پاک میکنید، خانه های حافظه مربوط به این فایل خالی میشوند. حالا اگر فایل جدیدی را کپی کنید، در این فضای خالی قرار میگیرد.

 

اما مشکل از جایی شروع میشود که فایل ها هم اندازه نیستند. به همین دلیل وقتی فایل جدیدی در محل فایل پاک شده ذخیره میشود و فضا کم میاورد به ناچار باقیمانده آن در محل خالی بعدی قرار میگیرد.

 

به دلیل اینکه هر روز فایل های مختلفی در سیستم اضافه و حذف میشوند، به مرور سطح هارد دیسک کاملا نامرتب و به هم ریخته میشود. و هر تکه از فایل ها در گوشه ای ذخیره شده است. به همین دلیل وقتی سیستم عامل میخواهد فایلی را بخواند، سرعت خواندن فایل بسیار کم خواهد شد. چون لنز هارد دیسک مجبور است فایل را از نقاط فیزیکی مختلف بخواند.

 

اما این مشکل هم چاره دارد. و چاره آن مرتب سازی (Defrag) هارد دیسک است. اگر روی آیکون یکی از درایو های هارد دیسک کلیک راست کنید و Properties را بزنید از قسمت Tools میتوانید به ابزار Defragment دسترسی داشته باشید. این ابزار میتواند سطح دیسک سخت را مرتب کند.

 

اما این ابزار بسیار ساده است. اگر میخواهید یک نرم افزار حرفه ای برای مرتب سازی هارد دیسکخود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار O&O Defrag Professional یکی از محصولات کمپانی O&O بوده و کارش مرتب کردن هارد دیسک است. این نرم افزار فایل های تکه تکه شده را از نقاط مختلف دیسک سخت بر میدارد و آنها را به صورت مرتب و پشت سر هم ذخیره میکند. به این ترتیب وقتی سیستم عامل یا خودتان میخواهید به فایلی دسترسی پیدا کنید، این کار سریع تر انجام خواهد شد.

 

مرتب سازی هر درایو (بسته به میزان اطلاعات ذخیره شده در آن و همچنین درصد به هم ریختگی اطلاعات) بین 1 الی 30 دقیقه طول میکشد.

 

نسخه جدید نرم افزار O&O Defrag Professional به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 20 / 2 / 1393 ساعت: 20:55 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار فشرده سازی وین زیپ - WinZip Pro 18

بازدید: 1796
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار فشرده سازی وین زیپ - WinZip Pro 18

از بین صدها نرم افزار فشرده سازی، دو نرم افزار هستند که از بقیه معروف تر و محبوب تر هستند. یکی نرم افزار وین رر (WinRar) و دیگری نرم افزار وین زیپ (WinZip) . دلیل اصلی محبوبیت این نرم افزارها سابقه طولانی آنهاست. چرا که هر دو جزو اولین نرم افزارهای فشرده سازی هستند که در صنعت نرم افزار تولید شدند.

 

نرم افزارهای WinRar و WinZip از نظر امکانات و میزان فشرده سازی تفاوت چندانی با هم ندارند. شاید بتوان گفت که 99 درصد امکانات در این نرم افزارها یکسان است. اما کاربران با توجه به سلیقه خود و اینکه فشرده سازی را با چه نرم افزاری یاد گرفته اند معمولا از یکی از این دو نرم افزار استفاده میکنند.

 

نسخه جدید نرم افزار WinZip (نسخه 18) به تازگی منتشر شده است و در این مطلب میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 20 / 2 / 1393 ساعت: 20:51 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر - Time Boss Pro 3

بازدید: 1949
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر - Time Boss Pro 3

گاهی اوقات لازم است که نحوه و زمان استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنیم. مثلا والدینمیتوانند استفاده فرزندان خود از کامپیوتر را مدیریت کنند. یا اگر در شرکت خود کارمند دارید لازم است که نحوه کار آنان با کامپیوتر را برنامه ریزی کنید.

 

اگر بخواهید نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنید، نیاز به نرم افزاری دارید که این کار را انجام دهد.

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر، نرم افزار Time Boss است. توسط این نرم افزار میتوانید مدیریت کاملی بر روی نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود داشته باشید. مثلا سطح دسترسی هر کاربر را تعیین کنید که به چه فایل هایی دسترسی داشته یا نداشته باشد. همچنین میتوانید زمان مجاز استفاده از کامپیوتر را تعیین کنید. (مثلا فقط 4 الی 7 بعد از ظهر)

 

این نرم افزار امکانات کاملی برای مدیریت و زمان بندی استفاده از کامپیوتر دارد. نسخه جدید نرم افزارTime Boss به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3

بازدید: 1773
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3

وقتی ویندوز 7 یا 8 را روی لپتاپ نصب میکنید خودش تنظیماتی را انجام میدهد که باعث میشود سیستم بعد از مدتی غیر فعال بودن به صورت اتوماتیک خاموش شود. تنظیمات خاموش شدن اتوماتیک سیستم در همه نسخه های ویندوز وجود دارند. اما گاهی اوقات بدون اینکه شما متوجه شوید این تنظیمات توسط ویندوز یا یک نرم افزار جانبی تغییر میکند. همین باعث میشود کامپیوتر شما در زمانی که اصلا توقع آن را ندارید خاموش شود.

 

خاموش شدن اتوماتیک سیستم فقط مختص لپتاپ نیست و در مورد PC هم اگر تنظیمات توسط ویندوز تغییر کرده باشد ممکن است با این مشکل مواجه شوید.

 

هر چند این موضوع برای صرفه جویی در مصرف انرژی است، ولی ممکن است گاهی دردسر ساز شود. در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که جلوی خاموش شدن اتوماتیک سیستم را خواهد گرفت.

 

نرم افزار Don't Sleep (نخواب!) مراقب است تا سیستم بدون اجازه و تایید از طرف شما به هیچ وجه خاموش نشود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار پاکسازی ویندوز و حفاظت از حریم شخصی - Privacy Protector 6.5

بازدید: 2049
دسته بندی: نرم افزار,کاربردی,,
نرم افزار پاکسازی ویندوز و حفاظت از حریم شخصی - Privacy Protector 6.5

 

Privacy در لغت به معنای حریم شخصی است. یعنی هر چیزی که مربوط به شخص خاصی میشود و دیگران نباید از آن اطلاع داشته باشند. نرم افزار Privacy Protector میتواند از حریم شخصی شما در کامپیوتر و اینترنت محافظت کند.

 

ویندوز سابقه بسیاری از فعالیت های کاربر را در خود ذخیره میکند. این قابلیت اگرچه باعث دسترسی سریع تر به اطلاعات میشود، اما در کامپیوترهایی که بین چند نفر مشترک هستند ممکن است دردسر ساز شود. نرم افزار Privacy Protector با پاکسازی سیستم و حذف آثار فعالیت شما در ویندوز و اینترنت، باعث میشود تا دیگران نتوانند از کارهایی که شما در سیستم انجام داده اید مطلع شوند.

 

اگر شما کامپیوتر کاملا شخصی دارید باز هم نرم افزار Privacy Protector راهکار های خوبی برای حفظ حریم شخصی دارد. این نرم افزار میتواند با حذف سوابق شما در سایت های مختلف، امکان دسترسی بدافزارها به اطلاعات شخصی شما را غیر ممکن کند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 12:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 352
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 33
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 11
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 188
بازدید ماه بازدید ماه : 5180
بازدید سال بازدید سال : 10695
بازدید کلی بازدید کلی : 144282

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.238.79.169
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد روژدانلود راضی هستید

درباره ما

مرجع تخصصی دانلود نرم افزار کامپیوتر،موبایل،فیلم،بازی و نرم افزار هایه کاربردی

مطالب پربازدید

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable
آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2 نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2
آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android
توجه توجه
نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC
بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City
دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate
بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5 نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7 بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1 نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows
مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full
کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5
نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8 نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS
آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7 آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8 نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1 نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
نرم افزار اطلس جامع بدن انسان - The Ultimate Human Body 3 نرم افزار اطلس جامع بدن انسان - The Ultimate Human Body 3

مطالب تصادفی

نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
ویندوز 8، نسخه حرفه ای - Windows 8 Professional همراه با فعال سازی ویندوز 8، نسخه حرفه ای - Windows 8 Professional همراه با فعال سازی
نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک - O&O Defrag Professional 17 نرم افزار مرتب سازی هارد دیسک - O&O Defrag Professional 17
نرم افزار طراحی جعبه - TBS Cover Editor 2.5 نرم افزار طراحی جعبه - TBS Cover Editor 2.5
دانلود رایگان بازی Star Wars The Force Unleashed II برای PC دانلود رایگان بازی Star Wars The Force Unleashed II برای PC
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
آموزش دستورات گوگل برای جستجوی بهتر آموزش دستورات گوگل برای جستجوی بهتر
محافظت از حریم شخصی در مقابل موتورهای جستجو محافظت از حریم شخصی در مقابل موتورهای جستجو
مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012 مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید - Android Bootcamp 2012
دانلود بازی Alan Wake برای PC دانلود بازی Alan Wake برای PC
نرم افزار بهینه سازی و تست هارد دیسک - HD Tune Pro 5.5 نرم افزار بهینه سازی و تست هارد دیسک - HD Tune Pro 5.5
نرم افزار حرفه ای بهینه سازی ویندوز - Advanced SystemCare Ultimate 7 نرم افزار حرفه ای بهینه سازی ویندوز - Advanced SystemCare Ultimate 7
آموزش امنیت در شبکه وایرلس آموزش امنیت در شبکه وایرلس
نرم افزار ساده رایت CD و DVD با امکانات کامل - Express Burn Plus 4.66 نرم افزار ساده رایت CD و DVD با امکانات کامل - Express Burn Plus 4.66
نرم افزار ساخت کمیک استریپ - Comic Life 2.2 نرم افزار ساخت کمیک استریپ - Comic Life 2.2
نرم افزار افزایش کیفیت عکس - Simply Good Pictures 2 نرم افزار افزایش کیفیت عکس - Simply Good Pictures 2
معرفی چند افزونه فایرفاکس معرفی چند افزونه فایرفاکس
نرم افزار تنظیم نور لپ تاپ - Adjust Laptop Brightness 2.0 نرم افزار تنظیم نور لپ تاپ - Adjust Laptop Brightness 2.0
نرم افزار طراحي دكوراسيون داخلي منزل - Sweet Home 3D 4.2 نرم افزار طراحي دكوراسيون داخلي منزل - Sweet Home 3D 4.2
نکات مفید برای تمیز کردن LCD نکات مفید برای تمیز کردن LCD
نرم افزار نمایش عکس برای اندروید - QuickPic 3.4 Android نرم افزار نمایش عکس برای اندروید - QuickPic 3.4 Android
نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3 نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3
آموزش راه اندازی سایت (قسمت اول) آموزش راه اندازی سایت (قسمت اول)
آشنایی با اصطلاحات شبکه (قسمت دوم) آشنایی با اصطلاحات شبکه (قسمت دوم)
مجموعه عکس ماشین های 2014 با کیفیت بالا - Cars HD Walpapers مجموعه عکس ماشین های 2014 با کیفیت بالا - Cars HD Walpapers
وکتورهای رنگارنگ برای طراحی بنر - Color Splash Vector Banners وکتورهای رنگارنگ برای طراحی بنر - Color Splash Vector Banners
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روژدانلود و آدرس rojdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود