توجه

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز شارژآنلاین سیستم همکاری در فروش گروه بازرگانی پردیس

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

این سایت را حمایت می کنم

rojdl.loxblog.com value rojdl.loxblog.com Real PR rojdl.loxblog.com Trust rojdl.loxblog.com Alexa/PageRank rojdl.loxblog.com CY/PageRank

توجه

بازدید: 7064

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز تا اطلاع ثانوی مطالب این وب سایت به روز نمیشود

شرمنده همه تون به امید دیدار دوباره

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 10 / 7 / 1394 ساعت: 22:1 منتشر شده است
نظرات()

نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android

بازدید: 5591
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android

Opera Mini یک نسخه کوچک از مرورگر قدرتمند اپرا است که برای گوشی های موبایل و همچنینتبلت ساخته شده است. مرورگر اپرا مینی امکان مشاهده سایت های اینترنتی را با کیفیت و سرعت مناسب در صفحه نمایش موبایل فراهم میکند.

 

نسخه های متفاوتی از Opera Mini برای سیستم عامل های مختلف موبایل وجود دارد. در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار Opera Mini مخصوص Android را برای شما آماده کرده ایم.

 

مرورگر Opera Mini قادر است با انجام بهینه سازی های لازم، صفحات بزرگ وب سایت ها را در اندازه کوچک نمایش دهد. به عنوان مثال با اینکه اندازه عکس ها تا حدود 10 درصد اندازه واقعی کوچک میشود، ولی نوشته ها طوری تنظیم میشوند که در صفحه موبایل به راحتی قابل خواندن باشد. به همین دلیل در هنگام مرور صفحات وب با اپرا مینی، احساس راحتی خواهید داشت.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، استفاده از این مرورگر قدرتمند را به شما توصیه میکنیم.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین ویژگی های مرورگر Opera Mini و همچنین تازه های نسخه جدید آن آشنا شوید. و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 4 / 8 / 1393 ساعت: 8:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1

بازدید: 4046
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1

نسخه جدید نرم افزار BlueStacks منتشر شد! (نسخه 0.9.1)

 

نرم افزار BlueStacks یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را رویکامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

همچنین اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط BlueStacks آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.

 

کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 8 / 1393 ساعت: 9:2 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار امنیتی اوست برای موبایل های اندروید - Avast Mobile Security v3 Android

بازدید: 2696
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار امنیتی اوست برای موبایل های اندروید - Avast Mobile Security v3 Android

با افزایش روز افزون کاربران موبایل های اندروید، احتمال بروز مشکلات امنیتی نیز بیشتر میشود. به همین دلیل لازم است تا مراقب امنیت موبایل خود باشید.

 

در این مورد کاربران حرفه ای با مشکلات کمتری مواجه هستند. چون هرگز از منابع ناشناخته فایلی را دانلود نمیکنند. و همیشه نظارت کاملی بر روی برنامه های موبایل خود دارند و به سرعت متوجه موارد مشکوک میشوند.

 

اما شناسایی موارد مشکوک (مثل یک فایل یا لینک آلوده) برای کاربران عادی دشوار است. به همین دلیل، بهتر است که حفظ امنیت موبایل خود را به یک نرم افزار حرفه ای بسپارید!

 

نرم افزار Avast Mobile Security محصولی از کمپانی مشهور Avast بوده و میتواند امنیت موبایل شما را تامین کند.

 

این نرم افزار نظارت دقیقی بر روی اپلیکیشن های نصب شده در موبایل شما دارد. و عملیاتی که هر اپلیکیشن انجام میدهد را تحلیل میکند و موارد مشکوک را به شما اطلاع میدهد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید و در صورت تمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:44 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید نرم افزار وی چت، برای اندروید - WeChat 5.4 Android

بازدید: 2534
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نسخه جدید نرم افزار وی چت، برای اندروید - WeChat 5.4 Android

نسخه جدید نرم افزار وی چت برای اندروید منتشر شد! (نسخه 5.4)

 

بعد از معرفی نسخه های جدید واتس اپ، وایبر، و لاین، در این مطلب نسخه جدید نرم افزار وی چترا برای شما آماده کرده ایم.

 

از نظر امکانات و سادگی، نرم افزار WeChat چیزی بین وایبر و لاین است. بعنی اگر شما قبلا با وایبر کار کرده باشید، شاید محیط WeChat برایتان کمی ناآشنا باشد. اما اگر با لاین کار کرده باشید، محیطWeChat برای شما ساده و آشنا خواهد بود.

 

نرم افزار WeChat امکان برقراری ارتباط از طرریق اینترنت موبایل را فراهم میکند و به این ترتیب میتوانید در هزینه های اپراتور موبایل خود صرفه جویی کنید. توسط وی چت میتواند پیغام های متنی، صوتی، و تصویری ارسال و دریافت نمایید.

 

محیط چت جذاب، و امکان ایجاد اتاق گفتگوی چند نفره، از مهم ترین قابلیت های WeChat هستند. این نرم افزار امکان ارسال عکس و فیلم را حتی با سرعت پایین اینترنت (مثل GPRS موبایل) فراهم میکند. به این ترتیب میتوانید لحظه های شاد خود را به سرعت با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

برای برقراری ارتباط توسط وی چت، باید مخاطب مورد نظر شما نیز این نرم افزار را نصب کرده باشد و به اینترنت متصل باشد.

 

نسخه جدید نرم افزار WeChat برای اندروید دیروز منتشر شده است. و اکنون میتوانید آن را به صورت رایگان از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید نرم افزار لاین، برای اندروید - LINE 4.6 Android

بازدید: 2516
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نسخه جدید نرم افزار لاین، برای اندروید - LINE 4.6 Android

نرم افزار لاین (LINE) یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای ارتباطی برای گوشی های موبایل است.

 

LINE را میتوان از لحاظ کارایی و امکانات با نرم افزار Viber مقایسه کرد. از نظر تعداد کاربران و محبوبیت نیز رقابت نزدیکی بین این دو نرم افزار وجود دارد.

 

نرم افزار لاین امکان ارسال پیغام های متنی بدون محدودیت، و همچنین ارسال و دریافت فایل های صوتی و تصویری را فراهم میکند. کاربرانی که از LINE استفاده میکنند میتوانند توسط موبایل خود به صورت رایگان و بدون محدودیت اقدام به برقراری تماس با یکدیگر نمایند.

 

نرم افزار لاین کاربران را توسط شماره موبایل آنها شناسایی میکند. با این حال ثبت ایمیل و انتخاب پسورد در لاین ضروری است. همچنین میتوانید یک ID منحصر به فرد در لاین داشته باشید.

 

بعد از نصب لاین، این نرم افزار لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما را بررسی میکند و تمام مخاطبانی که آنها نیز نرم افزار لاین را بر روی گوشی خود دارند شناسایی میشوند. سپس شما میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود با آنها تماس رایگان برقرار کنید.

 

امکان ایجاد گروه های مختلف و ارسال متن، عکس، و فیلم در گروه ها، از سایر دلایل محبوبیت لاین است.

 

نرم افزار لاین با استفاده از اینترنت GPRS, 3G و همچنین WiFi، امکان برقراری ارتباط را فراهم میکند. به این ترتیب شما در هرجایی که باشید اگر موبایل تان به اینترنت متصل باشد، میتوانید با مخاطبان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید و برای آنها متن، عکس، یا فیلم بفرستید. یا مطالب ارسالی آنها را دریافت کنید.

 

 

نسخه جدید برای اندروید

به تازگی نسخه جدید نرم افزار لاین برای اندروید منتشر شده است. اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدیدارید در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید LINE را دانلود و نصب کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:32 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android

بازدید: 7240
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android

نسخه جدید وایبر برای اندروید منتشر شد! (5.0.2)

 

با یک نگاه به دفترچه تلفن یا همان لیست مخاطبان (Contact) در موبایل افراد مختلف، میتوان به این نتیجه رسید که تقریبا نیمی از کاربران ایرانی از نرم افزار وایبر استفاده میکنند.

 

استفاده از نرم افزار وایبر علاوه بر اینکه قابلیت های بسیار زیادی برای تماس چندرسانه ای فراهم میکند، باعث صرفه جویی در هزینه اپراتور موبایل نیز خواهد شد. چون ارسال پیام متنی و همچنین برقراری تماس صوتی با وایبر کاملا رایگان است.

(البته برای استفاده از وایبر باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین مخاطب مورد نظر شما نیز باید وایبر را روی موبایل خود داشته و به اینترنت نیز متصل باشد)

 

از وایبر برای برقراری ارتباط اینترنتی استفاده میشود. توسط نرم افزار Viber شما میتوانید اقدام به ارسال متن، عکس، صدا، و فیلم برای سایر کاربران نمایید. وایبر به لیست مخاطبان (Contacts) موبایل شما دسترسی دارد و وضعیت وایبر آنها را نمایش میدهد. همین هم باعث میشود استفاده از وایبر آسان و لذت بخش باشد.

 

علاوه بر ارتباط دو طرفه، توسط وایبر میتوان گروه های مختلفی ایجاد کرد. با ارسال مطلب در یک گروه، آن مطلب برای تمام کاربران عضو قابل مشاهده خواهد بود.

 

همچنین اگر سرعت اینترنت شما مناسب باشد، توسط وایبر میتوانید تماس رایگان صوتی برقرار کنید. این نرم افزار فقط از ترافیک اینترنت شما استفاده میکند و هزینه اپراتور موبایل ندارد.

 

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از وایبر برای اندروید را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android

بازدید: 3834
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android

نرم افزار Whats App (واتس اپ) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

تمام اطلاعاتی که توسط واتس اپ ردوبدل میشود از طریق اینترنت است. یعنی استفاده از آن هیچ ارتباطی با شارژ ریالی یا هزینه اپراتور موبایل شما ندارد. (دقیقا شبیه به نرم افزارهایی مثل اسکایپ، و یاهو مسنجر)

 

نرم افزار واتس اپ به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

برای استفاده از نرم افزار Whats App نیازی به ثبت نام و شناسه و پسورد ندارید. بلکه این نرم افزار از شماره موبایل شما به عنوان ID (شناسه هویتی) استفاده میکند. و اگر هرکدام از Contact های شما دارای نرم افزار واتس اپ باشند امکان برقراری ارتباط با آنها را در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

در این مطلب، دو نسخه متفاوت از این نرم افزار برای موبایل و تبلت های اندروید ارائه شده است:

نسخه استاندارد WhatsApp 2.1

نسخه پلاس WhatsApp+ 6.1

 

در ادامه مطلب میتوانید با تفاوت های اصلی این دو نسخه آشنا شوید. و نسخه دلخواه خود را دانلود نمایید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:20 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آنتی ویروس AVG برای اندروید - AVG AntiVirus Pro 4.1 Android

بازدید: 2732
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
آنتی ویروس AVG برای اندروید - AVG AntiVirus Pro 4.1 Android

نسخه جدید آنتی ویروس AVG برای اندروید منتشر شد! (4.1)

 

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار انتقال فایل بین موبایل اندروید و کامپیوتر، از طریق وای فای - Wifi File Transfer Pro Androi

بازدید: 2816
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار انتقال فایل بین موبایل اندروید و کامپیوتر، از طریق وای فای - Wifi File Transfer Pro Androi

هیجان زده نشوید! میدانیم که مدتهاست به دنبال چنین نرم افزاری هستید!

 

انتقال فایل بین موبایل و کامپیوتر، دغدغه همیشگی کاربران است. اگر شما موبایل اندرویدی دارید، در این مطلب نرم افزاری به شما معرفی میکنیم که فقط با نصب آن روی موبایل خود میتوانید به راحتی اطلاعات را بین موبایل و کامپیوتر (لپتاپ) انتقال دهید.

 

این نرم افزار برای انتقال فایل از WiFi استفاده میکند. بنابر این اگر لپتاپ دارید، به راحتی میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید (چون همه لپتاپ ها WiFi دارند)

 

همچنین اگر کامپیوتر شما WiFi دارد نیز میتوانید از این نرم افزار برای انتقال اطلاعات بین موبایل و کامپیوتر استفاده کنید.

 

(برای مجهز کردن کامپیوتر خود به WiFi کافیست تا یک Wireless USB Adapter خریداری کنید و آن را به پورت USB کامپیوتر خود وصل کنید تا کامپیوترتان مجهز به WiFi شود. دقیقا مثل یک لپتاپ. Wireless USB Adapter یک وسیله کوچک به اندازه یک فلش مموری بوده و قیمت آن حدود 25 هزار تومان است)

 

نرم افزار Wifi File Transfer Pro Android از یک روش ساده و جالب برای انتقال فایل بین موبایل و کامپیوتر استفاده میکند. فقط کافیست تا آن را روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید، و دکمه Start نرم افزار را بزنید. سپس یک IP برای شما نمایش داده میشود. این IP را در قسمت آدرس مرورگر خود در کامپیوتر وارد کنید و اینتر را بزنید. به همین سادگی! سپس پنجره ای باز میشود که میتوانید اطلاعات را بین موبایل و کامپیوتر خود انتقال دهید.

 

این نرم افزار حتی امکان مشاهده عکس های کامپیوتر در موبایل، و بالعکس را فراهم میکند.

 

این نرم افزار بسیار کاربردی را میتوانید در ادامه مطلب از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 2 / 7 / 1393 ساعت: 9:50 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار نمایش عکس برای اندروید - QuickPic 3.4 Android

بازدید: 1337
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار نمایش عکس برای اندروید - QuickPic 3.4 Android

یکی از بیشترین کاربردهای موبایل های امروزی، عکس برداری و مشاهده عکس در آنها است. با توجه به اندازه بزرگ صفحه نمایش در موبایل های جدید، بسیاری از افراد آلبوم های عکس قدیمی را کنار گذاشته و ترجیح میدهند عکس هایشان را در موبایل خود آرشیو و مشاهده کنند. به این ترتیب همیشه و در همه جا به عکس های خود دسترسی خواهید داشت.

 

برای نمایش عکس در موبایل، نیاز به نرم افزار نمایشگر عکس دارید. همه موبایل ها به صورت پیش فرض دارای نرم افزار یا گالری برای نمایش عکس هستند. اما اگر موبایل اندرویدی دارید و میخواهید یک نرم افزار بسیار کاربردی تر برای نمایش عکس در موبایل خود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار QuickPic یک نرم افزار بسیار زیبا با کاربردی آسان برای نمایش عکس در موبایل های اندرویداست. محیط این نرم افزار بسیار ساده و چشم نواز است.

 

نرم افزار QuickPic امکان مرور عکس ها با سرعتی بسیار بالا و در رزولوشن دلخواه را فراهم میکند.

 

این نرم افزار بر روی کلیه موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب بوده و نسخه جدید آن را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 20 / 4 / 1393 ساعت: 11:1 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل اندروید - Wondershare Data Recovery for Android

بازدید: 1910
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل اندروید - Wondershare Data Recovery for Android

با توجه به پیشرفت تکنولوژی عکس برداری توسط گوشی های موبایل، امروزه بیشتر افراد از موبایل خود برای گرفتن عکس یا ضبط فیلم استفاده میکنند. یعنی ترجیح میدهند به جای خرید یک دوربین دیجیتال، موبایلی خریداری کنند که کیفیت عکس برداری خوبی داشته باشد.

 

در موبایل ها هم مثل کامپیوتر، امکان پاک شدن ناخواسته عکس ها و فیلم ها وجود دارد. اگر برای شما هم این اتفاق رخ داده است، این مطلب را دنبال کنید تا یک نرم افزار حرفه ای برای بازیابی اطلاعات پاک شده موبایل معرفی کنیم.

 

نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android مخصوص بازیابی اطلاعات موبایل های اندروید است. این نرم افزار قادر است هر نوع اطلاعات و فایلی که از موبایل اندرویدی شما پاک شده است را بازیابی کند. (مثل عکس، فیلم، فایل های متنی، آهنگ، و ...)

 

این نرم افزار بر روی کامپیوتر نصب میشود. سپس میتواند مثل یک PC Suite موبایل شما را شناسایی کرده و به آن متصل شود و کار بازیابی اطلاعات را انجام دهد.

 

نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android علاوه بر بازیابی اطلاعات موبایل، امکان بازیابی فایل های پاک شده از تبلت های اندرویدی را هم دارد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 14 / 4 / 1393 ساعت: 7:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ضبط مکالمه اندروید - Total Recall Call Recorder 1.9 Android

بازدید: 1505
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار ضبط مکالمه اندروید - Total Recall Call Recorder 1.9 Android

رم افزار Total Recall Call Recorder یکی از بهترین نرم افزارهای ضبط مکالمه در اندروید است. این نرم افزار محصولی از شرکت اپلیکیشن سازی Killer Mobile است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه نرم افزارهای موبایل فعالیت میکند.

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder برای سیستم عامل های مختلف موبایل تولید شده است و در این مطلب میتوانید نسخه اندرویدی آن را دانلود کنید.

 

این نرم افزار امکانات ساده و در عین حال قدرتمندی برای ضبط مکالمه دارد. توسط این نرم افزار قادر به ضبط تمام تماس های موبایل خود هستید. چه تماس هایی که خودتان برقرار میکنید، و چه تماس هایی که با شما گرفته میشود.

 

نرم افزار Total Recall Call Recorder میتواند به صورت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر، همه تماس ها را ضبط کند. این نرم افزار همچنین قادر به ضبط صدای محیط با کیفیت بالا است.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 11 / 4 / 1393 ساعت: 19:42 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

آموزش کدهای مخفی در اندروید

بازدید: 1977
آموزش کدهای مخفی در اندروید

در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 28 / 3 / 1393 ساعت: 9:21 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی

بازدید: 1748
دسته بندی: نرم افزار,اندروید,,
نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی

نرم افزار انوار وحی، یکی از بهترین نرم افزارهای قرآن کریم برای اندروید است. این نرم افزار شامل ترتیل کامل قرآن کریم (با صدای آقای رضازاده) به همراه متن و ترجمه قرآن کریم (ترجمه آیت الله سید حسن ابطحی) میباشد.

 

نرم افزار انوار وحی دارای امکاناتی مثل نمایش همزمان متن با ترتیل، جستجو، یادداشت برداری، نشانه گذاری، و ... است. در ادامه میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار قرآنی آشنا شوید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 26 / 3 / 1393 ساعت: 10:4 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار قفل گذاری اندروید - Smart Lock 3.1 Android

بازدید: 2402
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار قفل گذاری اندروید - Smart Lock 3.1 Android

همه ما اطلاعات مهم و شخصی در موبایل خود داریم که نمیخواهیم دیگران به آن دسترسی داشته باشند. بنابر این چاره ای جز استفاده از نرم افزارهای قفل گذاری نداریم.

 

نرم افزارهای قدیمی قفل گذاری موبایل، فقط میتوانستند بر روی فولدرهای شخصی (مثل گالری) قفل گذاری کنند. اما نرم افزار های جدید میتوانند تمام قسمت های موبایل و حتی برنامه های درون گوشی را قفل کنند. قفل گذاری بر روی برنامه های گوشی بسیار مهم است. مخصوصا برنامه هایی مثل مسنجر ها (وایبر، ویچت)، ایمیل، برنامه های شبکه اجتماعی (اینستاگرام، فیس بوک) و ... که حاوی اطلاعات مهم و شخصی ما هستند باید از دسترس دیگران دور باشند.

 

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، نرم افزار Smart Lock Android میتواند امنیت موبایل شما را تامین کند. به این ترتیب فقط خودتان به قسمت های محافظت شده دسترسی خواهید داشت.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 15 / 3 / 1393 ساعت: 19:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار بهینه سازی اندروید - IObit Advanced Mobile Care 3.3 Android

بازدید: 1935
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار بهینه سازی اندروید - IObit Advanced Mobile Care 3.3 Android

اگر در حال خواندن این مطلب هستید حتما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، و حتما نرم افزارهای زیادی هم روی دستگاه شما وجود دارد. اما این مطلب را از دست ندهید. چون نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد یکی از ارزشمند ترین نرم افزارهای اندروید است.

 

بزرگترین دغدغه کاربران موبایل های اندروید، پرشدن حافظه رم و کاهش سرعت موبایل است. وقتی گوشی خود را Hard Reset کرده باشید یا هیچ نرم افزاری روی آن نداشته باشید سرعت بسیار عالی است. اما به مرور زمان و با نصب برنامه های مختلف، سرعت موبایل شما به طرز محسوسی کاهش پیدا میکند.

(برای آشنایی با Hard Reset به پانویس این مطلب مراجعه کنید)

 

این کاهش سرعت مخصوصا در هنگام اجرای بازی ها خودش را نشان میدهد. طوری که ممکن است شما قید بعضی از بازی ها را بزنید. چون بسیار کند و عذاب آور اجرا میشوند.

 

نرم افزار IObit Advanced Mobile Care متخصص بهینه سازی موبایل های اندروید است. این نرم افزار میتواند با ابزارهای مختلف و خالی کردن حافظه Ram، باعث افزایش سرعت گوشی و تبلت شماشود. یکی از جالب ترین ابزارهای این نرم افزار، Game Speeder است که میتواند کاری کند تا بازی ها با سرعت بسیار خوب اجرا شوند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به ویروس یابی، کاهش مصرف باتری، و انتقال برنامه های نصب شده به کارت حافظه اشاره کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393 ساعت: 11:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید - Photo Warp 1.2 Android

بازدید: 1420
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار ویرایش خنده دار عکس صورت در اندروید - Photo Warp 1.2 Android

احتمالا بیشتر شما با ابزار Warp در نرم افزارهای ویرایش عکس آشنا هستید. با کمک این ابزار میتوانید قسمت های دلخواه عکس را بکشید تا آن قسمت حالت کشیدگی پیدا کند. با کمک این ابزار میتوان جلوه های خنده دار و جالبی ایجاد کرد.

 

حالا میخواهیم نرم افزاری برای اندروید به شما معرفی کنیم که میتواند همین کار (یعنی ایجاد کشیدگی در عکس) را انجام دهد. به این ترتیب میتوانید شکل جالب و خنده داری به عکس افراد بدهید.

 

نرم افزار Photo Warp که در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است در عین سادگی کار، نتیجه های بسیار رضایت بخشی ایجاد میکند. توسط این نرم افزار میتوانید خودتان کشیدگی های دلخواه را ایجاد کنید. و یا از افکت های آماده نرم افزار کمک بگیرید.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 2 / 3 / 1393 ساعت: 16:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار حرفه ای پخش آهنگ برای موبایل (اندروید) - Poweramp Music Player 2 Android

بازدید: 1546
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار حرفه ای پخش آهنگ برای موبایل (اندروید) - Poweramp Music Player 2 Android

این روزها یکی از مهم ترین کاربرد موبایل، پخش آهنگ و گوش دادن به موسیقی است. با پیشرفت سیستم پخش موسیقی در گوشی های موبایل و همچنین تولید هدفون های حرفه ای، میتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت توسط موبایل گوش کنید.

 

برای گوش دادن به موسیقی در موبایل نیاز به یک نرم افزار پخش آهنگ دارید. همه موبایل های جدید به صورت پیش فرض دارای یک برنامه پخش آهنگ هستند. اما اگر موبایل اندرویدی دارید و به دنبال یکپلیر حرفه ای و قدرتمند برای پخش آهنگ هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

 

نرم افزار Poweramp Music Player یکی از قوی ترین برنامه های پخش آهنگ برای اندروید است. این نرم افزار در موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب و استفاده بوده و دارای مجموعه ای از امکانات برای پخش موسیقی است.

دانلود نرم افزار حرفه ای پخش آهنگ برای موبایل (اندروید) - Poweramp Music Player 2 Android  در ادامه مطالب

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 22:22 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

پخش کننده فیلم و آهنگ مخصوص موبایل (اندروید) - ZPlayer 3.99 Android

بازدید: 1482
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
پخش کننده فیلم و آهنگ مخصوص موبایل (اندروید) - ZPlayer 3.99 Android

اندروید یک سیستم عامل Open Source (متن باز) است. همین قابلیت باعث شده امکان توسعه سیستم عامل و همچنین ساخت اپلیکیشن های متنوع توسط برنامه نویسان وجود داشته باشد. در نتیجه، تنوع نرم افزارهای اندروید نسبت به سایر سیستم عامل های موبایل بیشتر است.

 

نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ (Player)، جزو پر طرفدار ترین نرم افزارهای موبایل هستند. صاحبان گوشی های هوشمند معمولا به دنبال بهترین و جدیدترین پلیرها هستند تا بتوانند فیلم و آهنگ را در گوشی خود با کیفیت بالاتری پخش کنند.

 

در سایت سرزمین دانلود پلیر های متنوعی برای سیستم عامل اندروید قرار دارد. در این مطلب نیز یک پخش کننده همه کاره مخصوص اندروید را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار ZPlayer امکان پخش فایل های صوتی و تصویری مختلف را دارد. یعنی توسط آن میتوانید هم فیلم و هم آهنگ را در موبایل خود اجرا کنید. این نرم افزار در موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 22:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار اینستاگرام برای اندروید - Instagram 4.2 Android

بازدید: 1672
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
نرم افزار اینستاگرام برای اندروید - Instagram 4.2 Android

اینستاگرام در ابتدا فقط یک سرویس اشتراک گذاری عکس بود. کاربران موبایل میتوانستند عکس های خود را از هر جای دنیا با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به عکس ها امتیاز بدهند.

 

اما با استقبال عجیب کاربران از این سرویس، کم کم برخی از امکانات شبکه های اجتماعی (مثل کامنت نویسی) به اینستاگرام اضافه شد.

 

و در نهایت در سال 2012 اینستاگرام توسط غول شبکه های اجتماعی یعنی فیس بوک، به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری شد و به سرعت توسعه پیدا کرد. استفاده از سرویس اینستاگرام فقط با موبایل و توسط اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر است. (مثل وایبر، ویچت، و ...)

 

شما میتوانید عکس هایی که با موبایل خود گرفته اید و یا در حافظه موبایل خود دارید را به راحتی توسط Instagram به اشتراک بگذارید تا دوستان تان هم آنها را ببینند. دیگران میتوانند به عکس شما نظر و امتیاز بدهند و آن را دوباره Share کنند.

 

به این ترتیب اگر عکس جالبی را به اشتراک گذاشته باشید ممکن است در عرض چند ساعت در تمام دنیا پخش شود. و این یکی از بزرگ ترین قابلیت های اینستاگرام است.

 

در این مطلب، نرم افزار اینستاگرام برای اندروید را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 18:17 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

فایل منیجر حرفه ای اندروید - File Expert Pro 6 Android

بازدید: 1473
دسته بندی: بخش موبایل,اندروید,,
فایل منیجر حرفه ای اندروید - File Expert Pro 6 Android

سیستم عامل اندروید طوری طراحی شده است که برای همه کاربران (مبتدی و حرفه ای) قابل استفاده باشد. یه همین دلیل، اندروید خودش مدیریت فایل های گوشی را بر عهده میگیرد. فایل هایی مثل عکس و فیلم های دوربین، عکس های وایبر، فایل های دریافت شده از بلوتوث، فایل های دانلود شده و ...

 

در واقع سیستم عامل اندروید با کمک رابط و برنامه های کمی خود، امکان دسترسی به انواع فایل هارا برای کاربر فراهم میکند. به همین دلیل، به صورت پیش فرض دارای نرم افزار مدیریت فایل (File Manager) نیست.

 

دلیل وجود نداشتن فایل منیجر در اندروید، جلوگیری از سردرگمی کاربر است. در واقع اندروید همه کاربران را به چشم کاربر مبتدی میبیند که نیاز به کمک سیستم عامل دارند.

 

هرچند بدون فایل منیجر هم میتوان به طور کامل به فایل ها دسترسی داشت، اما همه کاربران حرفه ای ترجیح میدهند یک نرم افزار مدیریت فایل داشته باشند تا خودشان مستقیم به فایل ها دسترسی پیدا کنند. فایل منیجر میتواند قابلیت هایی در اختیار کاربر قرار دهد که در رابط های گرافیکی اندروید وجود ندارد. (مثل عملیات Cut, Copy, Paste و یا تغییر Properties و ...)

 

در این مطلب، یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت فایل برای اندروید را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار File Expert Pro مجموعه ای از امکانات بی نظیر برای مدیریت فایل را در اختیار کاربر قرار میدهد. این نرم افزار بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب و استفاده است. در ادامه مطلب با قابلیت های این نرم افزار بیشتر آشنا خواهید شد.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 352
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 143
بازدید دیروز بازدید دیروز : 47
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 14
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
آي پي امروز آي پي امروز : 48
آي پي ديروز آي پي ديروز : 16
بازدید هفته بازدید هفته : 344
بازدید ماه بازدید ماه : 5336
بازدید سال بازدید سال : 10851
بازدید کلی بازدید کلی : 144438

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 44.200.66.187
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد روژدانلود راضی هستید

درباره ما

مرجع تخصصی دانلود نرم افزار کامپیوتر،موبایل،فیلم،بازی و نرم افزار هایه کاربردی

مطالب پربازدید

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable
آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2 نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2
آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android
توجه توجه
نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC
بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City
دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate
بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5 نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7 بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1 نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows
مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full
کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5
نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8 نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS
آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7 آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8 نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1 نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
نرم افزار اطلس جامع بدن انسان - The Ultimate Human Body 3 نرم افزار اطلس جامع بدن انسان - The Ultimate Human Body 3

مطالب تصادفی

نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3 نرم افزار جلوگیری از خاموش شدن کامپیوتر - Dont Sleep 3
نرم افزار رتوش عکس صورت - PT Portrait نرم افزار رتوش عکس صورت - PT Portrait
نرم افزار فشرده سازی وین زیپ - WinZip Pro 18 نرم افزار فشرده سازی وین زیپ - WinZip Pro 18
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
نرم افزار طراحی جعبه - TBS Cover Editor 2.5 نرم افزار طراحی جعبه - TBS Cover Editor 2.5
دانلود رایگان بازی Star Wars The Force Unleashed II برای PC دانلود رایگان بازی Star Wars The Force Unleashed II برای PC
نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی - Rubi 3 نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی - Rubi 3
نرم افزار عبور از قفل DVD و Blu-ray فیلم - DVDFab Passkey 8.2 نرم افزار عبور از قفل DVD و Blu-ray فیلم - DVDFab Passkey 8.2
نرم افزار ویرایش PDF و ایجاد تغییرات در آن - WinPDFEditor 2 نرم افزار ویرایش PDF و ایجاد تغییرات در آن - WinPDFEditor 2
آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان - Avast Antivirus Free 8 آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان - Avast Antivirus Free 8
نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز با کمک ویجت ها - XWidget 1.8 نرم افزار تغییر ظاهر ویندوز با کمک ویجت ها - XWidget 1.8
آموزش تنظیمات اولیه موبایل و تبلت اندروید آموزش تنظیمات اولیه موبایل و تبلت اندروید
آموزش تولید محتوای مناسب برای سایت آموزش تولید محتوای مناسب برای سایت
نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی
نرم افزار ویرایش و تنظیم زیرنویس فیلم - Subtitle Edit 3.3 نرم افزار ویرایش و تنظیم زیرنویس فیلم - Subtitle Edit 3.3
شبیه ساز منوی استارت کلاسیک، برای ویندوز هشت - Classic Shell 4 شبیه ساز منوی استارت کلاسیک، برای ویندوز هشت - Classic Shell 4
نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد - PasteCopy.NET نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد - PasteCopy.NET
آموزش مشاهده زمان بارگذاری سایت آموزش مشاهده زمان بارگذاری سایت
معرفی چند افزونه فایرفاکس معرفی چند افزونه فایرفاکس
نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل اندروید - Wondershare Data Recovery for Android نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل اندروید - Wondershare Data Recovery for Android
آموزش افزایش سرعت بوت ویندوز (قابل استفاده در تمام نسخه های ویندوز) آموزش افزایش سرعت بوت ویندوز (قابل استفاده در تمام نسخه های ویندوز)
نرم افزار نمایش عکس برای اندروید - QuickPic 3.4 Android نرم افزار نمایش عکس برای اندروید - QuickPic 3.4 Android
آشنایی با رجیستری ویندوز آشنایی با رجیستری ویندوز
آشنایی با اصطلاحات شبکه (قسمت اول) آشنایی با اصطلاحات شبکه (قسمت اول)
طرز کار کارت گرافیک طرز کار کارت گرافیک
مجموعه وکتور طراحی بنر، با طرح های تاریک و رویایی - Vectors Abstract Dark Banners مجموعه وکتور طراحی بنر، با طرح های تاریک و رویایی - Vectors Abstract Dark Banners
مجموعه عکس ماشین های 2014 با کیفیت بالا - Cars HD Walpapers مجموعه عکس ماشین های 2014 با کیفیت بالا - Cars HD Walpapers
بازی کم حجم قورباغه گرسنه (برای کامپیوتر) - Starving Frog PC Game بازی کم حجم قورباغه گرسنه (برای کامپیوتر) - Starving Frog PC Game
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روژدانلود و آدرس rojdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود